استعدادیابی

 معرفی بهترین مرکز استعدادیابی کودکان در تهران و غرب تهران

مراکز استعدادیابی هوش کودک در تهران
همان‌طور که می‌دانید، کودکان بزرگ‌ترین سرمایه کشورها به‌حساب می‌آیند. چرا که آینده تمامی کشورها و حتی دنیا در دستان آن‌ها قرار دارد. این مسئله که بتوانیم استعداد کودکان را در بهترین بازه زمانی ممکن کشف کرده و به شکوفایی آن کمک کنیم، بسیار حائز اهمیت است. برای این کار مراکز گوناگونی در شهرها و استان‌های کشورمان وجود دارند و به شما برای استعدادیابی فرزندانتان کمک می‌کنند. در این مطلب قصد داریم درباره مراکز مختلف و بهترین مرکز استعدادیابی کودکان در تهران صحبت کرده و با گزینه‌های پیش رو بیشتر آشنا شویم.
بهترین مرکز استعدادیابی کودکان در تهران

 مراکز استعدادیابی هوش کودک در تهران

ما به‌عنوان والدین باید بدانیم فرزندمان در چه زمینه‌هایی استعداد داشته و در چه هوش‌هایی نمرات بالاتری کسب می‌کند؛ با دانستن این موارد می‌توانیم آینده بهتری برای فرزندانمان رقم زده و آن‌ها را در مسیر موردعلاقه‌شان همراهی کنیم. اما اینکه برای استعدادیابی از خدمات چه مراکزی بهره‌مند می‌شویم اهمیت بسیاری دارد. به طور حتم مراکزی که در آن‌ها متخصصین مجرب و ماهر در حال فعالیت هستند اولویت ویژه‌ای برای همگی ما دارند؛ بنابراین اگر ساکن پایتخت کشور هستید باید در انتخاب بهترین مرکز استعدادیابی کودکان در تهران دقت لازم و کافی را داشته باشید. در ادامه به معرفی برخی از این مراکز می‌پردازیم.
اگر میخواهید درمورد دوره های استعدادیابی شغلی بیشتر بدانید به شما پیشنهاد میکنیم به صفحه دوره استعدادیابی شغلی نابغه شو مراجعه کنید.
  • مجموعه تاپ میتینگ
این مجموعه با مدیریت خانم پردیسا یوسفی فعالیت می‌کند، در این مجموعه جلسات مشاوره استعدادیابی شغلی به‌صورت، حضوری، تلفنی و آنلاین ارائه می‌گردد:
  1. مشاوره استعدادیابی بزرگسالان
  2. مشاوره شناخت هوش و نبوغ افراد
  3. شناسایی و تحلیل شخصیت شغلی افراد
  4. شناسایی علاقمندی‌ها و سیاهه ارزشی افراد
  5. مشاوره انتخاب شغل متناسب با کدشخصی افراد
  6. مشاوره راه‌اندازی کسب‌وکار مناسب و بهینه‌سازی آن
آدرس: تهران – خیابان نلسون ماندلا (جردن) – کوچه دامن افشار
تلفن: 09192802397
آدرس ایمیل: info@pardisayousefi.com
آیدی تلگرام و واتس‌اپ: pardisayousefi@
اینستاگرام: pardisayousefi
  • مؤسسه پرورش فرزندان برتر
 این مؤسسه باهدف یافتن استعداد کودکان و پرورش آن‌ها در سال ۱۳۷۹ تأسیس شده و تاکنون توانسته کودکان بسیاری را استعدادیابی کند. مؤسسه فرزندان برتر با مدیریت و کادری حرفه‌ای و باتجربه، سال‌ها است که زیر نظر سازمان نظام‌پزشکی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کند. این مؤسسه باتوجه‌به آزمون گاردنر کودکان را ارزیابی کرده و هوش‌های مختلف آن‌ها را موردمطالعه قرار می‌دهد تا در نهایت استعداد آن‌ها را کشف کند.
 آدرس مؤسسه: یوسف‌آباد، خیابان پانزدهم، پلاک ۴۷
 تلفن: ۰۲۱۸۸۷۰۳۴۲۰
 سایت: https://farzandanebartar.org/
 اینستاگرام: farzandanebartar
 تلگرام: @farzandanebartar
اگر میخواهید درمورد سن استعدایابی کودکان بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین سن برای استعدادیابی کودکان را مطالعه کنید.
مطالب پیشنهادی:    سیستم‌ سازی چیست؟ + آموزش سیستم سازی کسب و کار
مرکز استعدادیابی کودکان در غرب تهران
اگر به دنبال یک تست برای کشف استعداد کودک خود هستید، مقاله پرسشنامه استعدادیابی کودکان را از دست ندهید.
  • مؤسسه اندیشه کیان در جنت‌آباد
 یکی از موسسه‌های مطرح و باسابقه دیگری که می‌توانیم نام ببریم، مؤسسه اندیشه کیان نام دارد. این مرکز با برگزاری کارگاه‌های متنوع فرزند و والدین، کارگاه‌های موسیقی، نقاشی، ریاضی، قصه‌گویی، علوم و آزمایشگاه و… سعی می‌کند بهترین عملکرد را در کشف و شکوفایی استعداد کودکانتان داشته باشد. همچنین آزمون‌های استعدادیابی برای کودکان ۳ تا ۷ سال و ۷ تا ١٢ سال نیز در این مؤسسه برگزار می‌گردد.
آدرس: جنت‌آباد جنوبی، خیابان جهاد اکبر، نبش بنفشه، ۱ پلاک ۵۵
 تلفن: ۰۲۱۴۴۶۱۴۸۶7
 اینستاگرام: https://instagram.com/khalagh_koodak
  • مرکز استعدادیابی کودک دنیای خلاقیت در مرزداران
 اگر می‌خواهید فرزندانتان را در مهدکودکی با فضای شاد و خوش انرژی ثبت‌نام کنید که درعین‌حال فرایند استعدادیابی آن‌ها را هم انجام دهند، این گزینه مناسب شما است. فعالیت مؤسسه دنیای خلاقیت باتوجه‌به آکادمی‌های مختلفی انجام می‌گیرد. آکادمی‌های مثل مهارت‌های زندگی، بازی‌های هدف‌مند، خلاقیت و آکادمی هنری کودکان را برای یادگیری مسائل حیاتی و جذاب آماده کرده و به شکوفاشدن توانایی‌های آنان نیز کمک شایانی می‌کنند. یکی از مزیت‌های این مجموعه، تمرکز آن بر روی یاددهی زبان انگلیسی است؛ در واقع این مجموعه برای ارتقا هوش کلامی کودکان ارزش ویژه‌ای قائل بوده و معتقد است با یادگیری زبان در سنین کودکی، ویژگی‌های مفید بسیاری به کودکان اضافه می‌گردد.
 آدرس: بلوار مرزداران، بین خیابان نارون و سپهر
 تلفن: 0912 685 3952
 اینستاگرام: ttps://instagram.com/mahdekodak.donyaye.khalaghiyat

 اهمیت داشتن کادری باتجربه و حرفه‌ ای

در واقع تعداد مؤسسات و مرکز استعدادیابی کودکان در غرب تهران بالا بوده و عملاً دستان والدین برای بهره‌مندشدن از خدمات چنین مراکزی باز است. اما نکته حائز اهمیت این است که کدام مراکز کادر و مدیریت باسابقه و کاربلدی دارند. ازآنجایی‌که ارتباط برقرارکردن با کودکان کار حساس و مهمی است، اینکه مطمئن باشیم کارکنان یک مؤسسه چگونه با کودکان رفتار می‌کنند نیز بسیار مهم است؛ چرا که کودکان در سنین پایین و مخصوصاً در بازه ۳ تا ۶ سال، بسیار تحت‌تأثیر عوامل بیرونی و محیطی هستند و اینکه بتوانیم در ذهن آن‌ها الگوهای مناسبی قرار دهیم تا در آینده دچار مشکل نشوند، کار دشواری تلقی می‌شود؛ بنابراین در نظر داشته باشید که بهترین مرکز استعدادیابی کودکان در غرب تهران، گزینه‌ای است که پرسنل خوبی داشته باشد. در ادامه به معرفی یکی دیگر از مراکز استعدادیابی می‌پردازیم.
اگر میخواهید در مورد استعدادیابی ورزشی کودکان بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله مراکز استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران را مطالعه کنید.
بهترین مرکز استعدادیابی کودکان در غرب تهران

 چگونه بهترین مرکز استعدادیابی کودکان در غرب تهران را پیدا کنیم؟

در بخش‌های قبلی اشاره کردیم یکی از بهترین روش‌ها برای انتخاب بهترین مرکز استعدادیابی کودکان در تهران، مطالعه در زمینه پرسنل مؤسسات است. سابقه کاری کارکنان، مدارک مربوط به فعالیت کنونی و… از جمله نکاتی هستند که باید موردمطالعه قرار دهید. اما یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید باتوجه‌به آن انتخاب بهتری داشته باشید، مراجعه به سایت مهدکودک‌ها و مراکز استعدادیابی است. در واقع با مطالعه کامل امکانات موجود در این مراکز می‌توانید از مناسب‌بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. وقتی درباره مناسب‌بودن حرف می‌زنیم، منظورمان چند نکته است: رعایت بهداشت فردی و گروهی در مؤسسه، پرسنل ماهر، برخورداری از فضای شاد و آموزش‌محور، هزینه معقول و….
اگر می خواهید در مورد استعدادیابی ورزشی کودک بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله استعدادیابی ورزشی کودک چیست را مطالعه کنید.
مطالب پیشنهادی:   رهبری کسب و کار چیست؟ + 10 ویژگی رهبر کسب‌ و کار
 از شبکه‌ های اجتماعی غافل نشوید!
 تاکنون با چند مورد از مراکز استعدادیابی هوش کودک در تهران آشنا شده‌اید. همچنین سعی کردیم درباره انتخاب گزینه‌ های مناسب نکاتی را در اختیارتان بگذاریم. لازم به ذکر است که بهترین مرکز استعدادیابی کودکان در تهران ، مرکزی است که بتواند نظر والدین را به خود جلب کند؛ بنابراین وارد شبکه‌های اجتماعی شده و درباره مراکز تحقیق به عمل‌آورید؛ همچنین بخش نظرات وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی این مراکز را مطالعه کنید تا با شنیدن نظر سایر والدین، انتخاب بهتری داشته باشید. امیدواریم این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *