بازاریابی و فروش

روش کسب درآمد دلاری در ایران + معرفی 20 روش

کسب درآمد دلاری

شاید از خودر بپرسید چگونه درآمد دلاری داشته باشیم ؟ در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد. این روزها با وجود بالا بودن نرخ تورم و افزایش قیمت دلار ممکن است که شما به فکر روش ‌های کسب درآمد دلاری افتاده باشید. در روش ‌های کسب درآمد دلاری، مبلغ دریافتی شما به واحد پول دلار بوده و ارزش بالایی در کشور ما دارد. امکان دارد که تحریم‌ ها این ذهنیت را برای شما ایجاد کنند که تمامی راه‌ های کسب درآمد دلاری برای شما بسته شده و قادر به فعالیت در این حوزه نیستید. بهتر است بدانید که با وجود این تحریم‌ها می ‌شود کسب درامد روزانه 1000 دلار (درامد دلاری روزانه) را تجربه کرد. راه‌ های مختلفی برای کسب درآمد دلاری در منزل و از راه دور وجود دارند که در این مقاله به تعدادی از آن‌ ها اشاره خواهیم کرد.

پول درآوردن در دنیای امروز

امروزه از زمان ظهور و پیشرفت روز از افزون اینترنت، دنیای تجارت نیز تا حد زیادی متحول شده است. در گذشته در آمدزایی یک امر ملموس به حساب می‌آمد و روش‌های کسب درآمد و پیشرفت در عرصه کسب‌وکار کاملا مشخص بود. اما در دنیای مدرن همه چیز دست‌خوش تغییر شده است و گزینه‌ها و فرصت‌های زیادی برای مردم به وجود آمده است که اکثر مردم از آن بی‌خبر‌اند. برای مثال، شما می‌توانید کار خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر تلگرام، به افراد و مخاطبین بیشتری معرفی کنید و بدین ترتیب، گام بزرگی را در راستای برندسازی برداشته و تجربه کاربران خود را بهتر مدیریت کنید.

کسب درآمد دلاری چیست؟

با توجه به نوسانات بازار ارز و همچنین کاهش ارزش پول رایج کشور اکثر فعالان در حوزه فناوری اطلاعات به کسب درآمد دلاری (درآمد دلاری آسان) روی آورده اند. همواره یکی از چالش های مهم در زندگی، پیدا کردن یک شغل مناسب با درآمد کافی برای گذران زندگی است. به همین جهت می توان کسب درآمد دلاری در ایران را یکی از راه های اصلی برای تأمین مخارج زندگی به شمار آورد.

اگر میخواهید بیشتر با مشاغلی که درامد بالایی دارند آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله پر درآمدترین شغل های ایران را مطالعه کنید.

چگونه درآمد دلاری داشته باشیم

آیا واقعا کسب درآمد در خانه امکان‌ پذیر است؟

چند سال پیش، اگر در مورد کسب و کار کوچک خانگی می‌شنیدیم، عمدتا کارهایی مثل قالی بافی، آشپزی و ساخت صنایع دستی، آن هم بیشتر توسط خانم‌های خانه دار، در ذهنمان می‌آمد. اما الان وضع بسیار فرق کرده. الان دیگر کسب درآمد در منزل، زن و مرد نمی‌شناسد. بیزینس من‌ هایی را می‌شناسم، که در همان اتاق شخصی منزل خود توانسته‌اند، به درآمد بسیار بالایی برسند. منظورم از درآمد بالا، چیزی بیش از ماهانه 50 یا 60 میلیون تومان است. آن هم با کمترین سرمایه!

ما در عصری زندگی می‌کنیم که وجود فناوری‌های گوناگون و دسترسی آسان به منابع مورد نیازمان، کمک می‌‌کند بتوانیم در فضای خانه کارهای بسیاری انجام دهیم؛ مثلِ کارهای بانکی! تا همین چند سال پیش برای انجام کوچک‌ترین تراکنشی باید مستقیم به بانک مراجعه می‌‌کردیم.

اما امروز بانک در قالب یک برنامه کاربردی موبایل، در جیب‌مان جای می‌گیرد و هر زمان که خواستیم می‌توانیم بدون بیرون‌رفتن از خانه، به کارهای بانکی‌مان رسیدگی کنیم. با چنین پیشرفت‌‌هایی، کارکردن در خانه نیز به‌ راحتی امکان‌پذیر است.

کافی است تلفن همراه یا لپ‌ تاپ و اینترنت در اختیار داشته باشید؛ بدین‌ترتیب می‌توانید با کمی خلاقیت، از هنر، دانش و ایده‌‌های خود کسب درآمد کنید.

دلیل روی آوردن به کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت

همان طور که ملاحظه می کنید وضعیت دلار در کشورمان نابسامان است و در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. از این رو می توان کسب و کارهایی را که بر مبنای دلار انجام می شوند، به عنوان بهترین مشاغل به حساب آورد. به طور مثال اگر شما بخواهید یک مقاله یا کتاب را در یک سایت ایرانی به فروش برسانید؛ حداکثر می توانید 100 هزار تومان قیمت روی آن بگذارید.

اما می توان همین مقاله یا کتاب را در سایت های خارجی نظیر آمازون با قیمتی در حدود 20 دلار به فروش رساند. با بررسی قیمت دلار می توان این گونه نتیجه گیری کرد که با فروش یک محصول ساده نظیر یک کتاب الکترونیکی در سایت های معروف خارجی درآمدی ده برابر بیشتر از سایت های داخلی داشت.

به عبارت ساده تر کتابی را که در سایت های داخلی بیست هزار تومان می توان فروخت، در سایت های خارجی با قیمتی در حدود یک میلیون و دویست هزار تومان به فروش می رسد. البته باید توجه داشت برای موفقیت در این راه می بایست با روش های کسب درآمد دلاری (آموزش درآمد دلاری) آشنایی کامل داشت. در غیر این صورت علاوه بر عدم موفقیت در کسب و کار، متحمل ضرر و زیان مالی فراوانی خواهید شد.

برای آشنایی با 10 مرد ثروتمند ایران مقاله مرتبط را مطالعه نمایید.

درآمد دلاری روزانه

چگونه درآمد به دلار داشته باشیم؟

اگر برای شما هم سوال است که چگونه درآمد دلاری داشته باشیم با ما در ادامه همراه باشید. یک ترس و اشتباه بزرگی که اکثر افراد با آن مواجهند این است که با توجه به تحریم ها، کسب درآمد دلاری در ایران را امری مهال می دانند. اما اصلاً این طور نیست. روش های زیادی برای کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت وجود دارد. که با توجه به حجم و میزان کار می توان درآمدهای زیادی را در طول ماه و سال کسب کرد. البته توجه داشته باشید که لازمه کسب درآمدهای دلاری از طریق اینترنت، داشتن یک حساب ارزی است.

بنابراین می بایست از طریق مراجع ذیربط و بدون هیچگونه محدودیتی نسبت به افتتاح حساب ارزی اقدام کرد. قابل ذکر است که اگر اقوام و دوستانی در خارج از کشور به خصوص کشورهای اروپایی دارید، می توانید از مشخصات حساب بانکی، اطلاعات شخصی و محل سکونت آنها را برای عضویت و تسویه حساب در سایت های خارجی استفاده کنید.

نکاتی درباره کسب درامد دلاری در ایران

پیش از معرفی روش ‌های کسب درآمد دلاری در ایران بهتر است به چند نکته ‌ای که در ادامه به آن ‌ها اشاره شده است توجه کنید:

  • برای کسب درآمد دلاری بهتر است از روش ‌هایی استفاده کنید که در آن ‌ها مهارت بیشتری دارید نه روش ‌هایی که از نظر شما پردرآمدتر هستند.
  • از چند روش کسب درآمد دلاری روزانه به طور همزمان استفاده نکنید؛ زیرا استفاده از چند روش انرژی و وقت زیادی از شما می گیرد و فعالیت ‌های شما بازدهی بالایی نخواهد داشت. بهتر است به جای این که کسب درامد دلاری را از روش‌ های مختلفی امتحان کنید، یک روش را به صورت تخصصی ادامه دهید.
  • بعضی از روش ‌های موجود برای کسب درآمد دلاری در ایران به سرمایه اولیه نیاز دارند که این سرمایه اولیه باید به دلار باشد. در مقابل یک سری از این روش ‌ها به هیچ سرمایه ‌ای نیاز نداشته یا با کم‌ترین سرمایه می‌ توان آن‌ ها را انجام داد. روش‌ هایی مانند کسب درآمد در یوتیوب و بعضی روش ‌های دیگر که در ادامه به آن‌ ها اشاره خواهیم کرد، مواردی هستند که تنها با صرف وقت و انرژی و بدون نیاز به سرمایه اولیه می ‌توانند به دریافت درآمدهای دلاری منجر شوند.

درامد دلاری روزانه

اگر میخواهید زودتر به ثروت برسید باید هوش مالی خود را تقویت کنید. مقاله هوش مالی چیست به شما کمک خواهد کرد.

 

روش‌ های کسب درآمد دلاری در ایران

1. درآمد زایی از طریق یوتیوب و یوتیوبر شدن

در روش درآمدزایی از طریق یوتیوب، شما می ‌توانید با تولید محتوا و به اشتراک گذاشتن آن در یوتیوب درآمدزایی کنید. شرایط درآمدزایی از این طریق بسیار راحت بوده و شامل داشتن حداقل ۱۰۰۰ نفر سابسکرایبر است. در صورت داشتن این تعداد دنبال ‌کننده می ‌توانید تبلیغاتی را در ویدیوهای خود بگنجانید و از این طریق درآمدزایی کنید. برای درآمدزایی از طریق یوتیوب لازم نیست که حتما فیلم ضبط کنید. شما می‌ توانید از طریق به هم چسباندن ویدیوهای مختلف به هم و آپلود کردن آن ‌ها بازدید دریافت کنید.

2. درآمد زایی از طریق سایت‌ های تولید محتوای انگلیسی

یکی از راه‌ هایی که برای کسب درآمد دلاری وجود دارد، همکاری با سایت‌ های تولید محتوای انگلیسی است. اگر در فهم و استفاده از زبان انگلیسی مهارت کافی را دارید، می ‌توانید با مراجعه به سایت‌ های تولید محتوای انگلیسی و همکاری با آن‌ ها کسب درآمد کنید و مبالغ دلاری دریافت کنید.

3. درآمد زایی دلاری از طریق بازاریابی محتوا

این روش را می ‌توان یکی دیگر از روش‌هایی که به دریافت درآمدهای دلاری منجر می ‌شود دانست. اگر مهارت و توانایی لازم برای انجام این کار را دارید، می ‌توانید با مراجعه به وب سایت ‌های کاریابی خارجی در این زمینه اقدام کنید.

مطالب پیشنهادی:   هوش فضایی چیست + کاربرد و روش های تقویت هوش فضایی

4. درآمد زایی دلاری از طریق طراحی وب سایت ‌های خارجی

اگر در زمینه طراحی وب سایت مهارت لازم را دارید، می ‌توانید با مراجعه به سایت ‌های کاریابی خارجی کارهایی را در حوزه مهارت خود پیدا کنید و از طریق طراحی وب سایت‌ های خارجی به درآمد زایی دلاری به صورت مجازی بپردازید. حتی اگر برای انجام این کار مهارت کافی را ندارید، می ‌توانید پیش از شروع آن آموزش ‌هایی در این زمینه ببینید و سپس فعالیت خود را آغاز کنید.

اگر میخواهید با بهترین روش های درآوردن پول در آمریکا آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله ایده های پولساز در امریکا را مطالعه کنید.

درآمد دلاری در ایران

5. درآمدزایی دلاری از طریق کار با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ، نرم افزارهای دانشگاهی و…

این روش را می ‌توان یکی دیگر از راه‌ های کسب درآمدهای دلاری به صورت مجازی دانست‌ در صورت داشتن مهارت لازم در زمینه کار با نرم افزارهای فتوشاپ، افترافکت، نرم افزارهای دانشگاهی و… می‌توانید با کارفرماهایی که در این زمینه در سایت ‌های کاریابی خارجی آگهی‌های خود را ثبت کرده‌ اند تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. از جمله مزایای کاریابی از طریق سایت‌ های کاریابی خارجی می ‌توان به آشنایی با کارفرماهای مختلف و عدم نیاز به مراجعه مجدد به وب سایت برای کاریابی اشاره کرد.

6. کسب درآمد دلاری از طریق فروش عکس

اگر شما در زمینه عکاسی مهارت دارید و عکاس خوبی هستید، می ‌توانید از طریق فروش عکس ‌های خود در سایت‌ هایی مثل شاتر استاک درآمدزایی کنید. این سایت ‌ها همواره پذیرای عکس ‌های دست اول و خوب هستند و حتی کاربران ایرانی می‌ توانند از طریق این سایت ‌ها درآمدزایی کنند.

7. کسب درآمد دلاری از طریق فروش فایل‌ های پی دی اف و کتاب

اگر مهارت کافی را در نویسندگی به زبان انگلیسی دارید و می ‌توانید کتاب‌ها یا پی دی اف‌ هایی را به این زبان تهیه کنید، بسترهایی برای خرید آن‌ ها وجود دارند و می ‌توانید مطالب تولید شده خود را به راحتی در آن ‌ها به فروش گذاشته و درآمد زایی کنید. برای مثال وب سایت‌ های معروفی مانند آمازون، بستری را برای فروش کتاب ‌های نوشته شده توسط شما فراهم کرده ‌اند.

8. درآمد زایی دلاری از طریق بازارهای مالی مانند فارکس

درآمدزایی دلاری از طریق بازارهای مالی مانند فارکس کار راحتی نیست و نیازمند مهارت، سرمایه و وقت زیادی است. اگر علاقه‌ ای به یادگیری این روش و کسب درآمدهای بالا از طریق آن هستید، می‌توانید نسبت به سرمایه گذاری در این زمینه اقدام کرده و از طریق آن درآمدزایی دلاری داشته باشید. با وجود تحریم‌هایی که در این زمینه وجود دارند، احتمال سرمایه گذاری در این بازار صفر نبوده و شما همچنان می ‌توانید از طریق همکاری با کارگزاری‌ هایی که این روش ‌ها را دور زده‌ اند نسبت به کسب درآمدهای دلاری اقدام کنید.

9. درآمد زایی دلاری با استفاده از روش باینری آپشن

در روش باینری آپشن، کاربران تنها با حدس زدن قیمت یک سهم و تعیین ‌کردن مدت زمانی برای رسیدن آن به یک حد معین می‌ توانند درآمدزایی دلاری را تجربه کنند. درآمدزایی از این روش به این صورت است که تمامی کسانی که از این پیش‌ بینی شما استفاده کرده‌ اند، ملزم به پرداخت بخشی از سود سهام خود به شما خواهند بود. برای آشنایی بیش ‌تر با این روش لازم است که شما در دوره‌ های آموزشی فارکس و تریدینگ شرکت کنید و آموزش ‌های لازم را در زمینه شروع فعالیت ‌های اقتصادی این حوزه ببینید.

مطالب پیشنهادی:   3 نکته بارز هوش درون‌فردی یکی از انواع هوش ارائه شده توسط گاردنر است

10. درآمد زایی از طریق affiliate marketing برای وب سایت آمازون

افیلیت مارکتینگ یک روش بازاریابی و دریافت پورسانت برای وب سایت ‌های معروفی مانند آمازون است. در این روش شما برای محصولات موجود در این وب سایت یا وب سایت‌ های دیگری که برای کسب درآمد دلاری هستند و در این روش با شما همکاری می‌ کنند، تبلیغ می ‌کنید و در ازای میزان جلب مشتری پورسانتی را به دلار دریافت خواهید کرد.

اگر میخواهید در مورد درآمد زایی فقط با یک تلفن همراه بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله کسب درامد با گوشی را مطالعه کنید.

کسب درامد دلاری

اگر میخواهید در مورد تفاوت استعداد و پشتکار بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله استعداد یا تلاش را مطالعه نمایید.

11. درآمد زایی از طریق وب سایت‌ های تولید محتوا و سئو مانند medium

یادگیری دانش سئو امروزه طرفداران زیادی در داخل و خارج کشور دارد. کتاب‌ ها و فیلم‌ های آموزشی بسیاری وجود دارد که می‌ توانید با یادگیری مطالب سئو از آن ‎ها و انجام سئو سایت ‌های خارجی به درآمد دلاری برسید.

12. انجام تبلیغات برای وب سایت‌ های خارجی

در این روش شما می‌ توانید با ساخت اکانت اینستاگرام و جذب فالورهای خارجی، کار تبلیغاتی خود را آغاز کرده و در ازای آن پول دریافت کنید. این روش امروزه به یکی از رایج ‌ترین راه ‌ها برای کسب درآمد دلاری تبدیل شده است. برای این کار کافی است بتوانید با یک استراتژی مناسب فالوورهای زیاد و اسپانسرها را برای کسب درآمد دلاری (راه های درامد دلاری) به سمت پیج خود جذب کنید.

13. درآمد زایی دلاری با تماشای فیلم ‌های تبلیغاتی

این روش درآمدزایی بیش‌تر برای افرادی مناسب است که به تماشای فیلم علاقه زیادی دارند. برخی از سایت ‌های خارجی مانند Swagbuck که یکی از بهترین سایت های کسب درامد دلاری است فیلم‌ های کوتاه در زمینه‌های مختلفی را بارگذاری می ‌کنند. شما با تماشای این فیلم ها مبلغ مشخصی را به دلار و به‌ عنوان پاداش دریافت می ‌کنید.

14. درآمد زایی دلاری گوگل از طریق تبلیغات در وب سایت‌ ها و وبلاگ ‌ها

در این روش می ‌توانید با ساخت وب سایت و قرار دادن محتوا در آن، نسبت به انجام تبلیغات در گوگل و دریافت هزینه ‌های دلاری اقدام کنید. در ادامه مقاله به چندین روش دیگر به صورت موردی برای کسب درآمد دلاری اشاره خواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی:   چگونه استعداد خود را کشف کنیم؟ 7 تست‌ استعدادیابی

15. انجام فروش در وب سایت‌ هایی مانند Udemy و coursera

شما می توانید برای خرید از یودمی دوره های یودمی را از طریق وب سایت Udemy.com و با استفاده از یک کارت اعتباری مانند مستر کارت، پی پال یا یودمی کارت خریداری کنید. اگر کد کوپن تخفیف داشته باشید، در هر خرید می توانید تا 90 درصد تخفیف دریافت کنید.

16. درآمدزایی از طریق خرید از وب سایت آمازون

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید کسب درامد دلاری را تجربه کنید، پیش از انجام هر کاری باید ابتدا با موقعیت های شغلی مختلف این شرکت آشنا شوید. این شرکت ماهانه میلیاردها دلار سود می کند و شما هم می توانید بخشی از این سود را به عنوان درآمد خود اختصاص دهید. در حال حاضر آمازون به تمام کشورهای دنیا (به غیر از کشورهای تحریم شده توسط آمریکا) محصولات خود را ارسال می کند و به همین دلیل فرصت شغلی برای تمام افراد در هر جای دنیا وجود دارد. در این بخش می خواهیم به بررسی راه های کسب درآمد از آمازون بپردازیم تا بتوانید یک موقعیت شغلی مناسب را انتخاب و شروع به فعالیت کنید.

17. کسب درآمد دلاری از طریق سیستم همکاری فروش

شما می توانید از طریق در اختیار گذاشتن لینک همکاری در فروش خود به ازای هر بازدیدکننده از وب سایت PayPax مبلغ 0.01 دلار معادل یک سنت دریافت نمایید. همچنین در صورتی که شخص موردنظر در این وب سایت ثبت نام نماید به شما 0.05 دلار معادل 5 سنت تعلق خواهد گرفت. در نهایت مجموع این مبالغ قابل نقد کردن در حساب پی پکس شما خواهند بود

اگر میخواهید بیشتر در مورد بلاگر ها بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش بلاگری رایگان را مطالعه کنید.

چطور درآمد دلاری داشته باشیم

18. کسب درآمد دلاری از طریق آموزش یک مهارت خاص به مخاطبین خارجی

19. کسب درآمد دلاری از طریق ویدیو بلاگری یا والاگری

20. کسب درآمد دلاری از طریق خرید و فروش ارزهای دیجیتالی

نتیجه گیری

با وجود نرخ بالای تورم و بیکاری در ایران، بسیاری از افراد به فکر کسب درآمدهای دلاری می ‌افتند. روش ‌های مختلفی برای کسب درآمدهای دلاری وجود دارد که تحریم ها تاثیری روی آن ‌ها ندارند. در این مقاله یک سری از روش ‌هایی که با کمک آن ‌ها می ‌توانید در ایران کسب درآمد دلاری بالا (درامد دلاری در خانه) داشته باشید به شما معرفی شدند. بعضی از این روش‌ ها بسیار راحت بوده و با صرف هزینه بسیار کم یا بدون داشتن سرمایه اولیه می ‌توانند به کسب درآمد روزانه ۱۰۰۰ دلار به صورت اینترنتی و مجازی منجر شوند.

البته به خاطر داشته باشید روش هایی که در بالا به آنها اشاره شد، کاملاً واقعی است و هم اکنون افراد از این طریق کسب درآمد دلاری دارند. البته برای موفقیت بیشتر و تضمین درآمدهای بالا می بایست روش های کسب درآمد دلاری در ایران را به خوبی مورد سنجش و ارزیابی قرار دهید و سپس در مسیری که به نسبت مناسب تر به نظر می رسد، شروع به حرکت و فعالیت کنید.

برخی از سوالات رایج:

راه های کسب درآمد دلاری بالا چیست؟

1. درآمدزایی از طریق یوتیوب و یوتیوبر شدن 2. درآمدزایی از طریق سایت‌ های تولید محتوای انگلیسی 3. درآمد زایی دلاری از طریق بازاریابی محتوا و...

روش ‌های کسب درآمد دلاری در ایران چیست؟

برای کسب درآمد دلاری بهتر است از روش ‌هایی استفاده کنید که در آن ‌ها مهارت بیشتری دارید نه روش ‌هایی که از نظر شما پردرآمدتر هستند. از چند روش کسب درآمد روزانه 100 دلاری به طور همزمان استفاده نکنید؛ زیرا استفاده از چند روش انرژی و وقت زیادی از شما می گیرد و فعالیت ‌های شما بازدهی بالایی نخواهد داشت. بهتر است به جای این که کسب درآمد دلاری را از روش‌ های مختلفی امتحان کنید، یک روش را به صورت تخصصی ادامه دهید.

بازگشت به لیست

41 دیدگاه در “روش کسب درآمد دلاری در ایران + معرفی 20 روش

  1. shorte.st گفت:

    سلام وقت همگی بخیر
    برای کسب درآمد دلاری میتوانید از طریق افزایش بازدید هر سایتی (حتی اگر سایت شخصی شما هم نباشد.) کسب درآمد ماهانه 400 دلار داشته باشید.
    فقط کافیست در لینک زیر ثبت نام کنید
    http://gestyy.com/eiENTp

  2. محمدی گفت:

    با سوشال ترید درآمد دلاری داشته باشید دوستان ،کسانی که وقت کافی یا دانش بازار های مالی رو ندارند و علاقه ب کسب درامد دلاری غیرفعال دارند پیچ مارو در انستا گرام دنبال کنن و یا این که ب تلگرام ما پیام بدن
    انستاگرام : fiboda_trading
    آیدی تلگرام:mohsad

  3. ترید گفت:

    با دو روش میتونید تو صرافی bybit پول دربیارید (مبلغ 60 دلار — 20 دلار نقد و 40 دلار کوپن)
    اول این که با لینک زیر تو صرافی ثبت کنید (با آیپی آلمان . انگلستان یا هر کشور اروپایی)
    دوم این که برید تو سایت بای بیت ثبت نام کنید و تو قسمت کد رفرال PGJNNN این کد رو وارد کنید.
    20 دلار رو بعد از 2 روز واریز میکنه (البته باید خرید و فروش ارز دیجیتال بکنید)
    مابقی 40 دلار رو طی 7 روز به صورت کوپن میده (کوپن رو میتونید جای کمیسیون خرید و فروش خرج کنید)

  4. کردستانی گفت:

    سلام ممنون از سایت خوبتون عجب نسل جالبی شده ما قدیما هر کاری که داشتیم باید کلی دنبال طرف میگشتیم تا پیداش کنیم مثلا برا لوله بازکنی برچسب های در و دیوار رو زیر و رومیکردیم اما الان طرف برای بازکردن چاه خونش هم اینترنتی درخواست میده مخصوصا توی این کرونا که بیرون رفتن از خونه مکافاتیه..

  5. میثم گفت:

    عرض سلام خدمت دوستان ،مطالب خوبی بیان شده یه روش عالی پیدا کردم برا کسب درامد از بیت کوین اونم رایگان ،لینک ثبت نام رو پایین میزارم برات،با گوشی هم میشه اما اگه سیستم داشته باشی که عالیه ،بعد از ثبت نام یک گزینه داره که به نام خود سایته ،همین که کلیک کردی روش شروع به استخراج بیت کوین میکنه . لینک شخصیتو که در سایت زده به همین اشناها و دوستا هم بدی که زیر مجموعه بشن سرعت استخراج رو فوق العاده بالا میبره اون موقع میفهمی درامد ماهانه یعنی چی .برداشتش هم که میتونی به کیف پول بیت کوین داشته باشی. نکته مهم :تا زمانی که صفحه سایت بازه برات بیت کوین استخراج میکنه اما نکته ای رو بهتون میگم که میلیون ها ارزش داره اما رایگان خدمت شما میگم ،کافیه یه سرور مجازی خریداری کنی ((این لینک سایت خرید سرور هست که از همه جا ارزون تر میده خودم155 تومان خریدم اینم لینکش و روی اون ،لینک ثبتنام رو که میزارم ببری و ثبت نام کنی ،چون سرور تمامابه اینترنت وصله کافیه صفحه رو فقط باز بزاری روی سرور مجازی اون موقع باخیال راحت میتونی سیستم رو خاموش منی وتمام. لینک سایت

  6. Mohammad گفت:

    ثبت نام کنید تا 10 دلار آمریکا پاداش تازه وارد دریافت کنید! من با تماشای ویدیو در اینجا بیش از 200 دلار آمریکا به دست آوردم ، بنابراین شما می توانید آن را امتحان کنید.

    1. محمد گفت:

      چطوری درامد دلاریتو به ریال تبدیل میکنی؟

    2. محدثه گفت:

      سلام کجا باید ثبت نام کنیم ؟

      1. pardisayousefi گفت:

        در بخش عضویت سایت ثبت نام کنید دوست عزیز

  7. پویا ایرانی گفت:

    اگر بیکارهستید یا دنبال کار ویا به دنبال افزایش درامد هستید.با یک کامپیوتر و موبایل و سی میلیون تومان شروع” ماهانه 24 میلیون تومان کسب کنید.و محدودیت افزایش سرمایه گذاری ندارد. بستگی به توانایی مالی تان دارد. مناسب تمام اقشار جامعه از کارگران تا دکترها و تاجرها بازاریان و هرکسی که علاقمند رمز ارز هستند.بعد ماه اول نیز می توانید برای اطمینان اصل پول را برداشت کنید.و با سود اش کار کنید.برای هزار دلار$ 840دلار سود در سی روز حساب شد. تا شروع نکردید متوجه درست وعالی بودن شرکت نمی شوید. توجه کنید پشت ین سایت یک شرکت معتبر و فیزیکی با ادرس مشخص در اروپا و بلزیک فعالیت می کند.
    کانال تلگرام عضو بشین: https://t.me/Cryptocurrency156

  8. محمد حسام مقیمی گفت:

    سلام من مقیمی هستم کارشناس کسب درآمد در 1 ماه :اومدم بگم که اگه میخوای به درآمد فوق العاده روزانه یا ماهانه یا هفتگی برسی همین الان تو واتساپ پیام بده و برای خرید دوره یه هزینه ی کوچیکی پرداخت کنی 09044232428 تو واتساپ پیام بده یا تلگرام موفق باشی
    لطفا کسی که واقعا میخواد ثبت نام کنه پیام بده همه ی شغل هارو هم داریم پس زودتر پیام بده

  9. زاهد گفت:

    دوستان برای کسب درآمد ماهانه ۲۰ تا ۶۰ میلیون تومان میتونید این ویدیو رو تماشا کنید:
    https://www.aparat.com/v/ZfGyD

    1. س گفت:

      هیچ ویدیویی نیست. میشه به ایمیلم بفرستید
      siavashtalepasand@gmail.com

  10. Amir گفت:

    یک سایت معتبر با سود منطقی✅

    از سال 2014 شروع به کار کرده✅

    پاداش ثبت نام 2$✅

    حداقل سرمایه گذاری 5$✅

    حداقل برداشت 1$✅

    سود زیرمجموعه فعال 8٪✅

    پشتیبان آنلاین 24 ساعته سایت✅

    لینک سایت:
    http://ww25.onlineinvest.me/?ref=amir81&subid1=20240121-0215-41a8-b5e1-c84095871fff

    جهت راهنمایی به آیدی تلگرام من پیام بدید @Amir01Oo

  11. ناصر گفت:

    سلام
    ضمن تشکر از مطالب ارزشمند خوبتون خدمت شما . عرض کنم که سایت هایی هم هستند که با دیدن فیلم به بیننده ها پرداخت دلاری می دهند مثل سایت

  12. شرکت کارگاه تکنولوژی گفت:

    سلام خوبید بچه ها من یه شرکت فوق العاده معرفی میکنم به اسم شرکت کارگاه تکنولوژی که خیلی خوبه و درآمدش عالیه
    من کارشناس بخش استخدامشم
    عضو بیار و ۴۰ تومن بگیر
    هر عضو تو شرکت ۴۰ هزار تومن فوق العادس
    تو روزانه کم کمش ۵ تا عضو بیاری ۲۰۰ تومن درمیاد
    و شما تو یه ماه کم کمش ۶ میلیون درمیاری
    پس همین الان تو واتساپ پیام بده و پول در بیار
    پول اینترنتت هم ماهانه پرداخت میشه
    فقط برای ثبت نام باید ۶۶ هزار تومن پرداخت کنی
    ولی تو بهترین خودتی
    اگه میخوای تو زندگیت فوق العاده باشی
    همه بهت افتخار کنن تو واتساپ پیام بده
    09044232428
    آقای مقیمی
    اگه پیام دادید بنویسید فقط درامد

  13. paniz گفت:

    سلام
    بهترین روش برای کار با خراجی ها و دریافت درآمد دلاری اونم به مقدار زیاد، برنامه نویسی پایتون هستش که تو خارج خیلی خواهان داره. فکر میکنم مناسب ترین سایت برای یادگیری برنامه نویسی پایتون تو ایران، سایت آکادمی پایتون هست و رایگان هم هست/
    https://academypython.ir

  14. امیر گفت:

    سلام . درسته این کامنت ربطی به موضوع نداره ولی درامد روزانه ۵ درصد به صورت دلاری با سرمایه گذاری در ترون

    با این لینک ثبت نام کن
    https://trx.ms/#/pages/login/register?id=88684768
    بعد تو این کانال عضو شو مراحل کارو یاد بگیر
    https://t.me/trx_ms_bi
    من خودم تست کردم اوکی هست

    هر کی هم خواست بگه مدارک واریز و برداشت بفرستم براش

  15. نیما گفت:

    سلام.با استفاده از سایت زیر میتونید با دیدن ویدیو درامد دلاری کسب کنید.
    https://fc0-video.xyz/8621504642143163

  16. کریم گفت:

    https://hc3-video.xyz/9363379549919057/ ثبت نام کنید تا 10 دلار آمریکا پاداش تازه وارد دریافت کنید! من با تماشای ویدیو در اینجا بیش از 200 دلار آمریکا به دست آوردم ، بنابراین شما می توانید آن را امتحان کنید.

    1. محسن گفت:

      سلام از این سایتی که گفتید هنوز هم میشه ویدیو دید و دلار گرفت؟

  17. ناشناس گفت:

    سلام ممنون از مطلب خوبتون امابعضی از روشهای کسب درآمد که ذکر کردید از نظر شرعی اشکال داره مثل باینری آپشن

  18. farzam گفت:

    سلام دوستان من یک سایت پیدا کردم که با دیدن ویدیو پول واریز میکنه این لینکشو براتون میزام که همگی استفاده کنید
    https://rc2-video.xyz/6892375072964208/ sign up to get a 10 US Dollar newcomer bonus! I made more than 200 US Dollars by watching the video here, so you can try it.

    1. محسن گفت:

      سلام از این سایتی که گفتید هنوز هم میشه ویدیو دید و دلار گرفت؟

  19. امیر گفت:

    سلام خیلی ممنون مقاله جالبی بود.

  20. Saeedsaeedy گفت:

    سلام دوستان
    یکی از روش های خوبی که درآمد دلاری داره شرکت تو نظر سنجی ها هست
    من یکیشا بهتون معرفی میکنم
    تو گوگل سرچ کنید خیل زیاده
    این سایت با نظر سنجی روبل روسیه پرداخت می‌کند و به کیف پول وب مانی واریز می‌کند
    برای پاداش ثبت نام هم در ابتدا ۴۵ تا روبل روسیه هدیه می‌دهد
    https://questex.live/r/l1wx4f8s

  21. saha گفت:

    بچه ها من از این بازی درامد دلاری دارم بدون حتی سختی زیاد. خیلییی اسونه فقط باید پرنده ها تخم بزار و اونارو فروخت همین https://coin-birds.com/?en=sahawin

  22. استاد گفت:

    دوستان پیرو مطالب بالا این ویدیو “رامون طالع” هم خیلی خوب یکی از مطالب رو توضیح میده. لینک پایین میبرتون یوتیوب:
    http://usheethe.com/I47X

  23. زهرا گفت:

    هر آدمی یه مدار مالی داره که بالابردن مدار مالیش تصمیمات مثبت مالی میگیره من تو پیجم بهت یاد میدم هر روز پیج اینستام⬅️@hoshmandane_life

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *