استعدادیابی

 معرفی 10 تا از بهترین مراکز استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران

مراکز استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران
همان‌طور که می‌دانید موفقیت در هر کاری نیازمند تمرین و ممارست فراوان است. بااین‌وجود موفقیت و دستیابی به نتایجی نظیر قهرمانی‌های مکرر در رشته‌های مختلف شغلی یا ورزشی علاوه بر تمرین و پشتکار به فاکتور استعداد نیز مرتبط می‌شود.
 برای شناخت استعداد کودکان، مراکز استعدادیابی متعددی فعالیت می‌کنند که رسالتی بزرگ چون شناخت مسیر صحیح زندگی افراد را بر عهده دارند. استعدادیابی مکانیسم شناخت و سوق‌دادن کودکان به سمت رشته شغل یا ورزش‌هایی است که بر اساس آزمون‌های مختلف شناسایی می‌شوند. به دلیل اهمیت موضوع پرورش استعداد کودکان که این روزها دغدغه اکثر والدین است، ما در این مطلب قصد داریم به معرفی 10 تا از بهترین مراکز استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران بپردازیم.
بهترین مرکز استعدادیابی ورزشی تهران
اگر میخواهید در مورد مراکز استعدادیابی کودکان بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله مراکز استعدادیابی کودکان در تهران را مطالعه کنید.

بهترین مراکز استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران

تعداد مراکز استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران بسیار زیاد است. با توجه‌ به جمعیت این شهر و حساسیت خانواده‌ها به مسئله شناخت بموقع استعداد کودکان خود، ما سعی کرده‌ایم 10 تا از بهترین باشگاه‌های استعدادیابی کودکان در تهران را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم.
مجموعه تاپ میتینگ:
 این مجموعه با مدیریت خانم پردیسا یوسفی فعالیت می‌کند، در این مجموعه جلسات مشاوره استعدادیابی شغلی به‌صورت، حضوری، تلفنی و آنلاین ارائه می‌گردد:
 1. مشاوره استعدادیابی بزرگسالان
 2. مشاوره شناخت هوش و نبوغ افراد
 3. شناسایی و تحلیل شخصیت شغلی افراد
 4. شناسایی علاقمندی‌ها و سیاهه ارزشی افراد
 5. مشاوره انتخاب شغل متناسب با کدشخصی افراد
 6. مشاوره راه‌اندازی کسب‌وکار مناسب و بهینه‌سازی آن
 آدرس: تهران – خیابان نلسون ماندلا (جردن) – کوچه دامن افشار
 تلفن: 09192802397
 آدرس ایمیل: info@pardisayousefi.com
 آیدی تلگرام و واتس‌اپ: pardisayousefi@
 اینستاگرام: pardisayousefi
 مرکز مشاوره و استعدادیابی استیدو stido:
مرکز استعدادیابی استیدو با بهره‌مندی از متخصصین مجرب در یافتن استعداد ورزشی کودکان، فعالیت دارد. این تیم قدرتمند در شناخت و هدایت استعداد حرکتی، بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و یکی از بهترین مراکز استعدادیابی در تهران محسوب می‌شود. دلیل معرفی این سازمان به‌عنوان یکی از بهترین مراکز کشف و تقویت استعداد کودکان را در ادامه ذکر می‌کنیم.
مؤسسه استعدادیابی استیدو از متخصصین باتجربه و تحصیل‌کرده فدراسیون جهانی دوومیدانی برخوردار است و در طرحی با نام (کودک قهرمان باشد)، کودکان را به مربیان بین‌المللی معرفی می‌کند و هدایتگری مناسب برای فرزندانمان بشمار می‌آید. مورد بعدی در انتخاب استیدو به‌عنوان مرکز برتر، اساتید و مسئولین این سازمان است که تماماً از بزرگان ورزش کشور و مدال‌آوران ایران هستند و محیطی حرفه‌ای را برای تشخیص استعداد و پیشرفت کودکان، ایجاد کرده‌اند.
 این باشگاه استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران در سراسر ایران نمایندگی داشته و دسترسی آسان به مسئولین آن، از دیگر مزیت‌های استیدو محسوب می‌شود. مسئولیت‌پذیری، حرفه‌ای بودن، برخورداری از صداقت، امین بودن و دیگر موارد، از دلایل انتخاب استیدو به‌عنوان یکی از بهترین مراکز مشاوره و استعدادیابی در تهران به‌حساب می‌آیند.
 تلفن: 6836 30 91 021
 و بسایت: https://stido.org/
اگر میخواهید بیشتر در مورد استعداد چیست بدانید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله انواع استعداد را مطالعه کنید.
مطالب پیشنهادی:   تست انیاگرام چیست + ارزیابی شخصیتی کاملاً حرفه‌ ای
کارگاه استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران
برای آشنایی با بهترین مراکز استعدادیابی کودکان در تهران مقاله مراکز استعدادیابی کودکان در تهران را مطالعه کنید.

باشگاه استعدادیابی ورزشی سموا:

سموا یک کانون استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران است که دارای نمایندگی‌هایی در سطح کشور است. سامانه سموا در اقدامی مفید و کاربردی، مراکزی را برای استعدادیابی ورزشی کودکان ایجاد کرده است. افرادی که علاقه‌مند به شناخت استعداد خود و یا کودکشان هستند می‌توانند با مراجعه به این مرکز و بهره‌مندی از تخصص مسئولین فعال در سموا، توانایی و استعداد خود را شناسایی و در جهت پیشرفت و تقویت آن تلاش کنند.
1. مزایای استعدادیابی توسط سموا
2. تطبیق شخصیت و علاقه ورزشی
3. اهمیت به استایل و تناسب آن با رشته موردعلاقه
4. ایجاد و تقویت اعتمادبه‌نفس
5. عدم ایجاد آسیب ورزشی و جلوگیری از این حوادث
6. ایجاد رابطه‌ای امن و راحت بین ورزشکار و متخصصین رشته ورزشی موردنظر
7. کوتاه‌شدن زمان لازم برای رسیدن به بهترین شرایط و عملکرد
8. برخورداری از بهترین مربیان و متخصصان
این کانون استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران، خیابان طالقانی، قبل از خیابان شریعتی، ساختمان 17 واقع شده است. ساعت کاری مرکز سموا از 15 تا 23 در تمام روزهای هفته به‌جز جمعه‌ها است.
 آدرس: تهران، خیابان طالقانی، نرسیده به خیابان شریعتی، ساختمان ۱۷
 تلفن: 09207252628
 و بسایت: https://samva.net/
 آکادمی پینگ‌ پنگ رادین:
یکی دیگر از کانون‌های استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران، آکادمی مدرن رادین است که یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های غرب تهران محسوب می‌شود. این مرکز با بررسی عملکرد مراجعه‌کنندگان و تشخیص مهارت و علاقه آن‌ها، به تقویت و پیشرفت استعداد این اشخاص کمک کرده و پس رسیدن به شرایط ایده‌آل، معرف آن‌ها به تیم‌های برتر خواهد شد.
این آکادمی با مسئولیت آقای ابراهیمی که از ورزشکاران مطرح کشور هستند مدیریت می‌شود.
 آدرس: شهرک اکباتان خیابان نفیسی مجموعه ورزشی نامجو جنب مدرسه عموییان
 تلفن: 09125256158
اگر میخواهید بیشتر در مورد استراتژی عملیاتی بدانید و با مزایای آن آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله استراتژی عملیاتی چیست را مطالعه کنید.
 مرکز استعدادیابی ورزشی مؤسسه پیام:
مؤسسه پیام یکی از پایگاه‌های استعدادیابی ورزشی در تهران است که در زمینه هدایت ورزشکاران و شناخت صحیح استعداد مراجعه‌کنندگان فعالیت دارد. این مرکز با بررسی پیکرسنجی ورزشکاران و کودکان، در رفع مشکلات مربوط به اسکلت و ناهنجاری‌های آزاردهنده، کمک شایانی می‌کند.
 آدرس: تهران – خیابان شریعتی – بالاتر از چهارراه شهید قدوسی (قصر) – ورودی 11 وزارت ارتباطات
 و بسایت: https://payamclub.ir/
 باشگاه استعدادیابی سانا SANA:
می‌توان گفت که بهترین مرکز استعدادیابی ورزشی تهران، باشگاه سنا است که با بررسی پیکرسنجی و استفاده از آزمون‌های مختلف نظیر گاردنر، استرانگ، کلمب و دیگر موارد، به استعدادیابی کودکان می‌پردازد. این مرکز در خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش واقع شده است.
 آدرس: تهران، خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به میدان تجریش، بعد از قنادی لاله، کوچه بهمن، دبیرستان متوسطه ۱ مهرآیین، طبقه ۳
 تلفن: ۰۹۱۹۵۵۷۴۶۸۱
 و بسایت: https://ati3.ir/
مطالب پیشنهادی:   تفاوت EQ با IQ چیست + مهمترین موضوعی که باید بدانید
 مؤسسه استعدادیابی ورزشی توان:
از مراکز استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران می‌توان به مؤسسه استعدادیابی ورزشی توانش اشاره کرد. این مجموعه یکی دیگر از مراکز تشخیص استعداد ورزشی کودکان در تهران است که باتوجه‌به تست‌های انجام شده و بررسی مشخصات مربوط به پیکرسنجی، اقدام به معرفی و تشخیص استعداد ورزشی کودکان شما می‌کند.
این کارگاه استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران (آدرس مراکز استعدادیابی کودکان در تهران) از تیمی توانا و متخصص بهره‌مند است و با استفاده از تکنیک‌های استاندارد، در جهت تقویت استعداد و توانایی افراد، تلاش مضاعف دارد. برای دریافت سایر اطلاعات موردنیاز خود با شماره‌های ذکر شده در سایت آن تماس باشید.
 آدرس: تهران، اندیشه، فاز ۳، مجموعه ورزشی تختی، مؤسسه توانش
 تلفن: 021-65554895
و بسایت: https://tavaanesh.ir/
 کلوپ تخصصی ورزشی کودکان تهران:
باشگاه تخصصی ورزشی کودکان یکی دیگر از کارگاه‌های فعال در شهر تهران است که باهدف شناخت استعدادهای کودکان در زمینه ورزش با به‌کارگیری کارشناسان تحصیل‌کرده در این زمینه با محیطی کاملاً امن برای کودکان ۳ تا ۱۰ اقدام به فعالیت کرده است.
کودکان در این مجموعه می‌توانند با خانواده خود حضور پیدا کنند و در پانزده رشته ورزشی زیر نظر بهترین مربیان استعداد خود در زمینه ورزش را کشف کنند.
 آدرس: تهران، ستاری شمال، تقاطع میرزا بابایی، مجموعه ورزشی خیریه عمل (میدان پونک، تقاطع میرزا بابایی و بزرگراه ستاری شمال، مجموعه ورزشی خیریه عمل)
 تلفن: 02144489004
یکی از جدیدترین روشهای استعدادیابی ورزشی را در مقاله استعدادیابی ژنتیکی ورزشی ببینید.
کانون استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران
 مرکز استعدادیابی ورزشی کودکان مهر:
باشگاه استعدادیابی ورزشی کودکان مهر از جمله مؤسسات ورزشی در استان تهران است که از سال ۹۶ شروع به کارکرده و در راستای کشف استعدادهای برتر کودکان تلاش مضاعفی از خود نشان داده است. در این باشگاه فعالیت‌هایی مانند، آزمون پیکرسنجی که به مطالعه ترکیب بدن، ابعاد، تأثیرات بلوغ در بدن و همچنین عملکرد بدن کودک در برابر آن از طریق اندازه‌گیری وزن، قد، محیط‌ها، پهنا، تیپ بدنی و درصد چربی می‌پردازد.
 آدرس: تهران، میدان رسالت، نرسیده به مترو علم و صنعت، نبش خیابان در دشت، رو بروی رستوران علیرضا منصوریان، ساختمان سرو، پلاک 444 – طبقه 4 – واحد 8
تلفن: 021-77444709
 و بسایت: https://mehrgroup-iran.com/
 باشگاه استعدادیابی ورزشی کودکان پاسداران:
کانون استعدادیابی پاسداران با به‌روزترین امکانات ورزشی دنیا و کلاس‌های مختلف در انواع رشته‌های گوناگون ورزشی با کارشناسانی مجرب در محیطی کاملاً ورزشی و امن، نمونه‌ای دیگر از بهترین مراکز استعدادیابی کودکان در شمال شهر تهران است.
 آدرس: پاسداران، نبش بهستان هشتم، پلاک ۲، طبقه زیرین مهدکودک گل‌های مهر
 تلفن: 09125853049
 اینستاگرام: https://www.instagram.com/nazisarair/
اگر میخواهید در مورد مراکز استعدادیابی در کرج بیشتر بدانید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله موسسه استعدادیابی کودکان در کرج را مطالعه کنید.
 نتیجه‌ گیری
همان‌طور که ذکر شد استعدادیابی نقش مهمی در پیشرفت کودکان و موفقیت آن‌ها دارد و برای قرارگرفتن در یک مسیر مشخص با آینده‌ای درخشان، بسیار ضروری محسوب می‌شود. در این مقاله برای کمک به شما کاربران گرامی، ما به معرفی 10 تا از بهترین مراکز استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران پرداختیم و مزایای مراجعه به این مراکز را ذکر کردیم. پس از تحقیق و شناسایی این مجموعه‌ها به انتخاب بهترین گزینه اقدام کنید و کودک خود را برای شکوفایی بهتر، به متخصصین آن مجموعه بسپارید. امید است این مطلب برای شما مفید واقع شود.
برخی از سوالات رایج :

بهترین مراکز استعدادیابی ورزشی کودکان در تهران کدامند ؟

مجموعه تاپ میتینگ / مرکز مشاوره و استعدادیابی استیدو stido / باشگاه استعدادیابی ورزشی سموا / آکادمی پینگ‌ پنگ رادین / مرکز استعدادیابی ورزشی مؤسسه پیام / مؤسسه استعدادیابی ورزشی توان

در مرکز استعدادیابی ورزشی تاپ میتینگ در تهران چه خدماتی ارائه می شود ؟

مشاوره استعدادیابی بزرگسالان / مشاوره شناخت هوش و نبوغ افراد / شناسایی و تحلیل شخصیت شغلی افراد / شناسایی علاقمندی‌ها و سیاهه ارزشی افراد / مشاوره انتخاب شغل متناسب با کدشخصی افراد / مشاوره راه‌اندازی کسب‌وکار مناسب و بهینه‌سازی آن /

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *