استعدادیابی

10:تم توانمندی متصل (Connectedness) کلیفتون

تم توانمندی متصل (Connectedness)

 

تم توانمندی متصل (Connectedness)

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که یکی از ۵ نقطه قوت شما “متصل” است، دارای بسیاری از ویژگی‌ها و توانمندی‌هایی هستید که طی این مقاله به بررسی اجمالی آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید…

 

 

 

تم توانمندی متصل:

افرادی که در این دسته‌بندی از انواع تم توانمندی کلیفتون قرار می‌گیرند، بر این باور هستند که:

هیچ اتفاقی، اتفاقی نیست!

شعار اصلی این دسته از افراد، آن است که هر رویه‌ای معنایی دارد؛ چرا که معتقدند همۀ انسان‌ها در روحشان با هم ارتباط دارند. به همین سبب است که می‌گویند: به هیچ وجه نباید به دیگران آسیبی برسانیم؛ چرا که به خودمان آسیب رسانده‌ایم. این موضوع می‌تواند از هر فردی، یک انسان ملاحظه‌گر، دلسوز، پذیرا و معتقد بسازد.تم توانمندی متصل:

افرادی که از مقادیر بالایی از تم توانمندی متصل برخوردارند، به وجود پیوستگی و ارتباط عمیق و به قولی روحی میان تمام موجودات این جهان هستی اعم از انسان‌ها و حیوانات و… ایمان دارند و بر این باور هستند که به‌ندرت اتفاقات تصادفی در این جهان رخ می‌دهد و هر رویدادی، یک مفهومی دارد. گاهاً اتفاقاتی هم رخ می‌دهد که ممکن است ما توان درک آن را نداشته باشید؛ ولی قطعاً در پس هر رویدادی، اغلب معنا و مفهومی وجود دارد.

 

 

 

 

 

پیشنهاد ما به شما:

در راستای تم توانمندی متصل، به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • اهمیت بسیار ویژه‌ای برای آرامش خود قائل شوید.
  • کمک کردن به همکاران خود می‌تواند سبب گردد تا آنان ببینند و بفهمند که چطور می‌توانند توانایی‌های خود را افزایش دهند.
  • جالب است بدانید که شما می‌توانید رهبر بسیار خوبی برای یک سازمان و نهاد باشید؛ چرا که شما قادر هستید انگیزۀ حرکت کردن در زندگی را در افراد ایجاد کنید تا آنان هم در حرکت باشند.
  • شما جزء آن دسته از افرادی هستید می‌توانند به سایر افراد کمک کنند تا در مشکلات و غم هم دلیلی برای بهبود حال خود و شرایط پیدا کنند.Clifton connected.3
  • حتماً در نظر داشته باشید که تشکیل کلوب‌های موضوعی و تیم‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا ویژگی‌های خود را به سطح عمل برسانید و از آن‌ها بهره‌یابید.
  • افرادی که از ویژگی ارتباطی برخوردار است، گزینة بسیار مناسبی برای شما خواهند بود و تا حد بسیار زیادی می‌توانند در پیشرفت شما مؤثر واقع شوند.
  • توجه داشته باشید که مسئولیت‌ها و امور کلی و بزرگ، اغلب می‌تواند مناسب شما باشند؛ چرا که این‌گونه مسئولیت‌ها شما را درگیر جزئیات کار نمی‌کند.

 

 

 

۳ ویژگی بارز تم توانمندی متصل:

  • این دسته از افراد، خود را بخشی از کل می‌شمارند.
  • آنان افرادی به‌شدت متواضع و مهربان هستند.۳ ویژگی بارز تم توانمندی متصل:
  • بر این باورند که هنگامی که به مشکلی بر می‌خوریم، قطعاً حکمتی در آن وجود دارد.

۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی متصل:

  • معلم
  • مشاوره
  • روان‌شناسی

 

 

 

 

 

کلام آخر:

در آخر به یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین موضوعات مرتبط با افرادی که از تم توانمندی متصل برخوردارند، خواهیم پرداخت: به یاد داشته باشید که حتماً به سراغ مشاغل و اموری بروید که بتوانید در آن به دیگران گوش بدهید و به قولی گوش شنوا برای دیگران باشید؛ چرا که شما جزء آن دسته از افرادی هستید که از شنیدن لذت می‌برید و همچنین شنوای بسیار خوبی برای دیگران هستید؛ همچنین شما قادر هستید تا شرایط دیگران را درک کنید و به آنان در دیدن موقعیت‌های پیش رویشان مؤثر واقع شوید؛ به همین سبب، مشاوره می‌تواند گزینۀ بسیار مناسبی برای شما باشد.۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی متصل:

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “10:تم توانمندی متصل (Connectedness) کلیفتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *