بازاریابی و فروش

بهترین ایده های پولساز در امریکا 2024 + 25 ایده های پولساز خارجی

ایده های پولساز در امریکا

آمریکا جزو کشورهای پیشرفته‌ای است که تقریباً در تمام زمینه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و ….. حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. وضعیت سرمایه‌گذاری، استارت‌آپ و ایده‌یابی نیز در این کشور بسیار پرطرفدار است. اما با توجه به اینکه هر کشور نسبت به پتانسیل‌ هایی که دارد، بر یک سری کسب‌وکارهای خاص تمرکز می‌کند، آمریکایی‌ها نیز بیشتر در یک سری کسب‌وکارهای خاص ایده سازی و فعالیت می‌کنند که در این مطلب به بررسی این ایده‌ها خواهیم پرداخت.

اهمیت ایده های پولساز در امریکا به عنوان ایده های پولساز خارجی در این است که وقتی یک ایده در آمریکا عملی می‌شود، همان ایده به سرعت در سایر کشورهای جهان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین پرداختن به ایده های پولساز در آمریکا (ایده های خارج از کشور) می‌تواند الگوهای خوبی برای کسب‌وکار ایرانی به هموطنان عزیزمان نیز بدهد. اگر شما هم در پی یافتن یک ایده‌ی خوب و پولساز باشید، این مطلب کمک زیادی به شما خواهد کرد.

25 ایده پولساز آمریکا در سال 2024

در این بخش میخواهیم به معرفی کسب و کارهای جدید در آمریکا بپردازیم. همانطور که گفتیم، ایده‌ های پولساز در آمریکا (مشاغل خانگی در آمریکا) جزو بهترین ایده‌های کسب‌وکار در جهان به حساب می‌آیند. حالا اگر بخواهیم 25 مورد از این ایده‌های کسب‌وکار پولساز آمریکایی را بررسی کنیم، این ایده‌ها شامل موارد زیر خواهند بود:

مشاغل خانگی در آمریکا

  •  مهندسی فروش

در عصر حاضر، موضوع «فروش» به یک بحث کاملاً علمی و داغ تبدیل شده است. مهندسین فروش «Sales Engineer» و کارشناسانی که به‌صورت علمی و عملی می‌توانند در زمینه فروش هر محصول فعالیت کنند، بالاترین درآمدهای شغلی در آمریکا را خواهند داشت.

البته موضوع فروش در تمام نقاط دنیا اهمیت دارد و با توجه به رونق تکنولوژی‌های ارتباط اجتماعی، فروش از شیوه سنتی خارج شده و یک شکل کاملاً مدرن و جهانی به خود گرفته است و جزو بهترین ایده های تجاری در جهان است. بنابراین کسی که در زمینه چگونگی فروش محصولات یا خدمات توانایی داشته باشد، می‌تواند ایده‌های فروش خود را به درآمدهای قابل توجه تبدیل کند. چراکه در پی اجرای این ایده‌ها، مشتریان به محصولات و خدماتی دسترسی خواهند داشت که دقیقاً نیاز آن‌ها را برطرف کند و فروشندگان نیز به اهداف خدماتی و مالی خود دست یابند.

  • مهندسی نرم‌ افزار

بخش عمده فعالیت‌های شخصی و غیرشخصی انسان به کمک نرم‌افزارهای کاربردی انجام می‌شود. افرادی که بر دانش برنامه‌نویسی و توسعه نرم‌افزار تسلط داشته باشند، می‌توانند با ایجاد و توسعه ایده‌های نرم‌افزاری کاربردی به درآمدهای قابل توجهی برسند. توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هرساله جزو قشر پردرآمد آمریکا و از شغل های پولساز در آمریکا هستند که پیش‌بینی می‌شود در سال 2024 نیز همچنان اوضاع بر وفق مراد آن‌ها باشد.

  •  طراحی اپلیکیشن

علاوه بر نرم‌ا‌فزارها، اپلیکیشن‌ها نیز دنیای جداگانه‌ و محبوبی را برای انسان‌های عصر حاضر ایجاد کرده‌اند. بنابراین افرادی که ایده‌های خوبی برای طراحی و توسعه اپلیکیشن داشته‌اند، جزو ایده‌پردازان برتر آمریکا و کل جهان هستند.

اگر دوست دارید بدانید ثروتمندترین افراد در ایران چه کسانی هستند، مقاله پولدارترین فرد ایران را از دست ندهید. شما میتوانید از تجربیات این افراد استفاده کنید.

کسب و کارهای جدید در آمریکا

برای آشنایی بیشتر با دیجیتال مارکتینگ به صفحه دیجیتال مارکتینگ چیست مراجعه کنید.

  •  دیجیتال مارکتینگ

موضوع بدندسازی و فروش در محیط وب و رسانه‌های اجتماعی بشدت در حال پیشرویی است. بنابراین افرادی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند نیز در صدر فعالان پولساز قرار می‌گیرند.

  • مدیر تبلیغاتی

«تبلیغ نویسی» و «تبلیغات» نیز یک علم است که آگاهی از آن می‌تواند به فعالیت‌های گسترده‌ی فروش و توسعه کسب‌وکارها منجر شود. تبلیغات صحیح با توجه به نوع شغل و ایده، نتایج بسیار عالی برای افراد در پی خواهد داشت. امروزه هرکسی که کاری را راه‌ اندازی می‌کند، برای معرفی آن در دنیای فیزیکی و مجازی به متخصصان تبلیغات مراجعه می‌کند. قطعاً علم تبلیغ یکی از ایده های پولساز خارجی است.

  •  طراحی سایت

طراحی سایت به کمک کدنویسی یا CMSهای آماده نیز از دیگر ایده های پولساز در آمریکا (ایده های پولساز خارجی) و دیگر کشورهای جهان است. اگر کمی دقت کنیم، بازار گرم طراحان سایت را در کشور خودمان نیز شاهد خواهیم بود.

  •  بهینه‌ سازی یا سئو

برای فعالیت در محیط وب، تنها طراحی سایت کافی نیست و افراد برای فعالیت در بسترهای آنلاین به بهینه‌ سازی محتوا نیز نیاز دارند. بنابراین افرادی که در زمینه سئو کار می‌کنند، بازار کار گرمتری از طراحان سایت خواهند داشت. البته اگر کسی هم به دانش طراحی سایت و هم به دانش سئو مسلط باشد، قطعاً سهم بیشتری از بازار را ازآن خود می‌کند.

  •  آموزش

هرکسی که در زمینه خاصی مانند آشپزی، نقاشی، طراحی لباس، تعمیرات، نویسندگی، آهنگسازی و ….. مهارت داشته باشد، به‌راحتی می‌تواند مهارت خود را در قالب فیلم‌های آموزشی به یک پکیج تبدیل کرده و آن را در سایت‌ بزرگ آموزشی چون یودمی «udemy» به فروش برساند. نمونه‌های ایرانی این سایت، فرانش، فرادرس، ایسمینار و …. هستند. اگرچه فروش نمونه‌های ایرانی قابل قیاس با نمونه‌های خارجی نیست، اما آن‌ها نیز هر روز عملکرد خود را ارتقا می‌دهند و فروش خود را بالاتر می‌برند.

  • مدیر روابط عمومی

مدیران روابط عمومی توانایی بسیاری در راضی کردن کارفرما و کارمندان یک پروژه دارند، ایشان با پیوند دادن افراد مختلف به هم، بخش‌های مهم یک پروژه کاری را قابل اجرا می‌کنند. این افراد نیز سهم خوبی در بازار ایده های پولساز در آمریکا دارند که در دیگر نقاط جهان به آن اندازه مورد توجه قرار نگرفته است.

ایده های پولساز خارجی

اگر میخواهید استارتاپ خودتان را داشته باشید در مقاله بهترین ایده های استارتاپی ایده بگیرید.

مطالب پیشنهادی:   معرفی 6 انواع تست استعدادیابی که زندگی شما را متحول می کنند
  •  اینفلوئنسری

اینفلوئنسرها یا بلاگرهایی که دانش و علایق خود را به صورت موضوعات مختلف علمی، آموزشی، سرگرمی و …. با دیگر کاربران به اشتراک می‌گذارند، جامعه بزرگی از مردم آمریکا را تشکیل می‌دهند که برخی از آن‌ها با فعالیت در یوتیوب و اینستاگرام به درآمدهای چند ده میلیون دلاری رسیده‌اند.

  •  مهندسی سخت‌ افزار

ممکن است در حالت عادی، موضوع سخت‌ افزار به اندازه نرم‌افزار مهم نباشد، اما با توجه به اینکه اگر سخت‌افزار نباشد، نرم‌افزاری هم در کار نخواهد بود، متخصصین سخت‌ افزار جایگاه ویژه‌ای در بازار کار آمریکا دارند.

  •  مدیریت پروژه‌ های تحقیقاتی

تشکیل یک تیم متخصص، هماهنگ‌سازی، فازبندی و تمام مراحل مربوط به اجرای یک پروژه به یک مدیر توانا نیاز دارد تا پروژه طبق برنامه اجرا شده و به اتمام برسد. بنابراین کسی که توانایی رهبری پروژه‌های تحقیقاتی را داشته باشد، از درآمد قابل توجهی نیز بهره‌مند خواهد شد.

  • مدیریت مالی

تدارک ترازنامه و گزارش‌های مالی در سازمان‌ها، کار زمان‌بر، تخصصی و سختی است. مدیران مالی با تکیه بر دانش مالی خود می‌توانند در زمره‌ی افراد پردرآمد کشورهایی چون آمریکا قرار بگیرند.

 

  • مهندسی هوا فضا

مهندسین هوافضا با بررسی عملکرد آیرودینامیک فضاپیماها و همچنین طراحی سیستم‌های رانشی این فضاپیماها، نه تنها به جامعه آمریکا بلکه به کل جامعه جهانی خدمت‌رسانی می‌کنند و طبیعی است که فعالیت آن‌ها جزو ایده های پولساز در آمریکا قرار بگیرد. اما با توجه به اینکه مهندسی هوافضا به تخصص و دانش فضایی بالا نیاز دارد، کمتر فردی می‌تواند در این زمینه به فعالیت بپردازد.

  •  مهندسی علوم هسته‌ ای

بررسی ابزارهای مورد استفاده در بکارگیری انرژی هسته‌ای نیز مانند مهندسی هوافضا به دانش فراتخصصی نیاز دارد. بنابراین اگرچه یکی از ایده های پولساز خارجی است، اما هرکسی نمی‌تواند به انجام آن فکر کند!

  •  بازاریابی

بازاریابی نیز مانند مدیریت فروش بر رساندن محصولات و خدمات به دست کسانی تاکید دارد که حقیقتاً خواستار آن‌ها هستند. جامعه هوشمند کنونی برای دریافت محصولات موردنظر خود به بازاریابان کارکشته نیاز دارد. البته این فعالیت خود به شاخه‌ها و زیرمجموعه‌های مختلفی تقسیم می‌شود که هرکدام از آن‌ها را می‌توان نمونه ایده های پولساز در آمریکا محسوب کرد.

  •  معماری

طراحی و اجرای سازه‌ها یکی از مهم‌ترین اصول زیباسازی شهرهای مدرن است که البته درآمد بسیار بالایی هم دارد. طراحان معماری برتر، در همه‌ جای دنیا بازار کار فوق‌العاده‌ای دارند.

  •  مدیریت اجرایی

مدیریت اجرایی نیز مانند مدیریت پروژه‌ها به توانایی رهبری بالا نیاز دارد و جزو کسب‌ وکارهای پولساز آمریکا است. در کنار مدیریت اجرایی، مدیریت پروژه نیز جزو کسب و کار های پولساز به حساب می آید.

اگر با مدیریت پروژه آشنایی ندارید، مقاله مدیریت پروژه چیست را بخوانید.

  مدیریت اجرایی از ایده های پولساز در امریکا

  •  فروش محصولات ارگانیک

تولید و فروش محصولات خوراکی ارگانیک که در آن‌ها از کودها و دیگر مواد شیمیایی استفاده نشده، در کشورهای توسعه یافته‌ای چون آمریکا بسیار رونق دارند. این فعالیت‌ها در سایر کشورها نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند و نمونه‌هایی از آن‌ها در کشور خودمان نیز وجود دارند.

  • خرید و فروش اجناس دست دوم

خرید و فروش اجناسی که به آن‌ها نیاز نداریم از طریق سایت و صفحات اجتماعی نیز جزو ایده های پولساز خارجی هستند. در کشورمان نیز، بسترهایی چون دیوار، شیپور و کانال‌های تلگرامی این ایده را قابل اجرا کرده‌اند.

  •  فروش حیوانات خانگی

در کشور آمریکا، فروش حیوانات خانگی چون گربه، سگ، پرندگان زینتی و …. یکی از مشاغل جذاب به حساب می‌آید که درآمد بالایی نیز دارد.

  •  شخصی سازی

«شخصی‌سازی» یک عنوان کلی برای مجموعه‌ای از فعالیت‌ها است که می‌تواند بسته به نیاز هر فرد، محصولات شخصی وی را تولید کند. برای مثال در آمریکا، یک کسب‌وکار موفق تحت عنوان «function of beauty» به تولید شامپوهای اختصاصی پرداخته که با توجه به پوست، جنس مو و تمام خصوصیات مربوط به یک فرد خاص، شامپوی مخصوص وی را تولید می‌کند. این فعالیت در دیگر جنبه‌ها نیز انجام شده و حقیقتاً در صدر ایده های پولساز در آمریکا قرار می‌گیرد و می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر کشورها باشد.

  • تناسب اندام

باشگاه‌های ورزشی و تمام وبسایت‌ها و کلاس‌های آموزشی که در زمینه تناسب اندام فعالیت می‌کنند، طرفداران زیادی دارند که درآمد بسیاری نیز برای آن‌ها ایجاد می‌کند. زیرا مردم هرسال بیشتر به وضعیت ظاهری خود اهمیت می‌دهند. در سال 2021 موضوع تناسب اندام داغتر از عمل‌های زیبایی صورت است.

  •  تدریس خصوصی

تدریس خصوصی هر مهارتی که دارید، می‌تواند درآمد قابل توجهی برای شما در پی داشته باشد. چراکه افراد بشدت به دنبال آموزش‌های تخصصی هستند. این ایده در کشور آمریکا با استقبال فراوانی روبه‌رو شده و در کشور ما نیز بسیار طرفدار دارد.

  همکاری در فروش از ایده های پولساز در امریکا

  •  همکاری در فروش

همکاری در فروش نه تنها در سال 2021، بلکه کلا در یک دهه‌ی اخیر، جزو ایده های پولساز در آمریکا و جهان بوده است. افراد با سایت های همکاری در فروش و فروش خدمات متنوعی چون لوازم خانگی، الکترونیکی، آرایشی، خودرو و ….. بدون سرمایه، درآمدهای بالایی خواهند داشت. اما لازمه ی آن، فراگیری دانش بازاریابی و فروش است.

سخن نهایی

تمام کسب‌وکارها و ایده‌هایی که نام بردیم، در حال حاضر با بیشترین درآمد در جهان همراه بوده‌اند. اگر داستان ثروتمندترین افراد حال حاضر جهان را بررسی کنیم، میبینیم که همه‌ی آن‌ها در یکی از ایده‌ های پولساز در آمریکا مشغول به فعالیت هستند.

برای مثال، ایلان ماسک در زمینه تجهیزات و مهندسی فضا پیشتاز است، بیل گیتس در زمینه توسعه نرم‌افزار و سخت‌افزار کامپیوتری فعالیت می‌کند و جف بزوس هم از طریق یک وبسایت فروشگاهی جامع به موفقیت رسیده است.

شما هر مهارتی که داشته باشید، می‌توانید به کمک آموزش آن و تدریس خصوصی به دیگران به درآمد بالا برسید. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا ایده پولساز خود را مشخص کرده و سپس در پی اجرای آن باشید.

برخی از سوالات متداول :

اهمیت ایده های پولساز در امریکا به عنوان ایده های پولساز خارجی در چیست؟

وقتی یک ایده در آمریکا عملی می‌شود، همان ایده به سرعت در سایر کشورهای جهان نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین پرداختن به ایده های پولساز در آمریکا می‌تواند الگوهای خوبی برای کسب‌ و کار ایرانی به هموطنان عزیزمان نیز بدهد.

ایده های پولساز در امریکا چه هستند؟

مهندسی فروش - مهندسی نرم‌افزار - طراحی اپلیکیشن - طراحی سایت - سئو و بهینه سازی - همکاری در فروش- تدریس خصوصی - تناسب اندام - شخصی سازی و.....

بازگشت به لیست

3 دیدگاه در “بهترین ایده های پولساز در امریکا 2024 + 25 ایده های پولساز خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *