شبکه‌های اجتماعی

17 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام + نکات مهم سال 2024

بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام

در این مقاله میخواهیم به معرفی بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام بپردازیم. امروزه بر کسی پوشیده نیست که اینستاگرام فضایی عالی برای رشد کسب و کار ها فراهم کرده است و صاحبان کسب و کارها میدانند با فعالیت اصولی و قوی در اینستاگرام می توانند درآمدهایی عالی بدست بیاورند. از همین رو افراد به خرید پیج های اینستاگرامی می پردازند که عمر پیج بالا بوده و فالوورهایی بالا داشته باشند. شاید مهم ترین دلیلی که بیشتر افراد اقدام به خرید پیج اینستاگرام می کنند بیشتر دیده شدن باشد. ما در این مقاله هدف خرید پیج اینستاگرام (اهمیت خرید پیج اینستاگرام) و لیست بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام را به شما معرفی میکنیم و سپس به بررسی مزایا خرید پیج اینستاگرام و معایب خرید پیج اینستاگرام می‌پردازیم و در نهایت نکاتی را که قبل از خرید باید رعایت کنید تا پیج فیک نخرید به شما خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

اغلب کسب و کار ها برای دیده شدن و معرفی محصولات و خدمات خود از اینستاگرام استفاده می کنند اما این پروسه با نداشتن فالوور امکان پذیر نیست. از طرفی هم افزایش فالور ارگانیک مدت زمان زیادی نیاز دارد و باید تلاش های بازاریابی زیادی انجام شود. برخی از افراد این روش های زمان بر را ادامه نمی دهند و مستقیماً با روش میانبر خرید پیج اینستاگرام قصد فعالیت و پر رنگ نمودن کسب و کار خود را دارند. اینکه این اقدام تا چه اندازه قانونی است؟ و آیا این روش مزایایی دارد؟ چه موانعی ممکن است پیش روی افراد قرار بگیرد؟ همه سوالاتی هستند که به آنها پاسخ خواهیم داد.

خرید پیج اینستاگرام به چه معنا است؟

گرایش به پیوستن به شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام روز به روز افزایش پیدا می کند و گروه های سنی مختلفی مشتاقانه از این شبکه ی اجتماعی استفاده می کند. دلایل متعددی وجود دارد که اینستاگرام را به یکی از پربیننده ترین شبکه ها تبدیل کرده است. اما مهمتر از هر چیزی موضوع جذب فالوور در اینستاگرام یکی از مهم ‌ترین و داغ ترین اخبار این روزها می باشد بخصوص برای استارت اپ ها که بدنبال رشد هستند.

اگر جنبه های سرگرمی و فان این شبکه را کنار بگذاریم در واقع این رسانه تبدیل به محیطی برای کسب سود برای بیشتر کسب و کارها شده است و این سودآوری هزینه های زیادی را در بر نمی گیرد.

شرکت هایی که استراتژی تبلیغاتشان اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات در اینستاگرام است می دانند که قطعاً این روش های بازاریابی از انواع بازاریابی در کسب و کار، در حال حاضر بیشترین جواب دهی را برای شرکت ها دارد و هزینه های زیادی را برای این گونه تبلیغات می پردازند.

مزایا خرید پیج اینستاگرام

راه ‌اندازی و اداره کردن یک کسب ‌‌و کار موفق در عصر حاضر، به تخصص بالایی نیاز دارد. کسی که بخواهد شغل موفقی برای خود ایجاد کند، باید از تمام زوایای بازار کار خویش، اعم از نوع مشتریان و بازار هدف شناخت درستی داشته باشد. در مقاله مشاوره کسب و کار  به نکاتی در مورد این نوع مشاوره پرداختیم که بهتون پیشنهاد می کنیم مطالعه کنید.

هدف از خرید پیج اینستاگرام چیست؟

فضای کسب و کار اینستاگرام، فضایی است که هیچ یک از طرفین مشتری و مدیران از یکدیگر شناخت کاملی ندارند. آن‌ها تنها در فضایی بسته و مجازی با یکدیگر ارتباط خواهند داشت، پس اعتماد کردن در این صورت بسیار دشوار خواهد بود. اما چاره کار چیست؟

تعداد فالوورها اصلی‌ترین معیاری است که مشتری می‌تواند براساس آن راحت به شما اعتماد کند. برای داشتن فالوورهای زیاد نیز راه‌های مؤثری وجود دارد.
خرید و فروش پیچ اینستاگرام یکی از مهم‌ترین روش‌هایی است که در این زمینه به شما کمک خواهد کرد. با هر میزان تعداد بیشتر فالوورها، قطعاً کاربران اعتماد بیشتری در این زمینه خواهند داشت.

اما اگر می‌خواهید پیچ اینستاگرام خرید کنید نیز نیاز به راهنمایی دارید ولی قبل از آن باید هدف خرید پیج اینستاگرام خود را مشخص کنید که عبارتند از:

  •  راه اندازی رایگان و استفاده آسان
  • به صورت 24 ساعته در دسترس بودن و امکان برقراری ارتباط در طول این زمان با مشتریان
  •  داشتن دسترسی کامل در صورت، انتشار، حذف یل هرگونه تغییر در محتواها
  •  داشتن محیط گرافیکی بروز شده در هر نسخه جدید
  • رایگان و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه سالانه یا ماهیانه جهت اجاره، شارژ یا …
  •  امکان پرایوت کردن پیج برای امنیت و حفظ حریم شخصی خود
  •  داشتن امنیت بالا و استفاده از روش‌های گسترده جهت بازیابی اکانت‌های هک شده

 

برای آشنایی بیشتر با ساختار استارت اپ ها می توانید مقاله  استارتاپ چیست را مطالعه نمایید.

اهمیت خرید پیج اینستاگرام 

شاید مهم ترین دلیلی که بیشتر افراد اقدام به خرید پیج اینستاگرام (خرید پیج اینستاگرام واقعی) می کنند بیشتر دیده شدن باشد. امروزه استراتژی شرکت ها اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات در اینستاگرام است و قطعاً این گونه روش های بازاریابی در حال حاضر بیشترین جواب دهی را برای شرکت ها دارد و هزینه های زیادی را برای این گونه تبلیغات می پردازند. از این رو بیشتر شرکت ها و کسب کارها به دنبال خرید تضمینی پیج از اشخاص حقیقی و شرکت ها هستند. روش های بسیاری برای خرید تضمینی و خرید پیج اصل وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

معرفی بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام

شما بایستی خرید پیج اینستاگرام خود را از طریق سایت های معتبر انجام دهید. قیمت پیج ها با توجه به تعداد فالورها و همچنین درصد واقعی بودن پیج ها در سایت تعیین می شود. در این سایت ها می‌توانید پیج های آماده ی فروش مختص هر کسب و کاری را خریداری کنید و در زمان بسیار کمی اعتبار صفحه خود را بالا ببرید. در ادامه لیست بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران را برایتان آوردیم:

 

اگر میخواهید در مورد اینستاگرام و هایلایت های آن بیشتر بدانید پیشنهاد می شود مقاله ایده اسم  هایلایت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

اهمیت فروش پیج اینستاگرام

  1.  سایت دیوار https://divar.ir
  2.  سایت شیپور https://www.sheypoor.com
  3.  سایت اینبو https://inbo.ir
  4.  سایت پارس اینستاگرام https://parsinsta.ir
  5.  سایت خرید فالوور اینستاگرام https://www.xn--mgbaaanvhpcdt8npbvj3aa47pnpia.com
  6.  سایت ایده آفرین https://www.siarco.com
  7.  سایت دیجی فالوور https://www.digi-follower.com
  8.  سایت پارس کمره https://www.parskamareh.ir
  9.  سایت های فالوور https://highfollower.com
  10.  سایت اینستایاب https://instayab.ir
  11.  سایت نشانت https://neshanet.com
  12.  سایت اینستا گلد https://www.instagold.ir
  13.  سایت دیدوگرام https://www.didogram.com
  14.  سایت پیج اینستا https://page-insta.ir
  15.  سایت سئوسل https://seocell.ir
  16.  سایت دکتر اینستاگرام https://foroosh-page.ir
  17.  سایت پیج اینستا http://pageinsta.ir
  • خرید پیج اینستاگرام در شیپور

سایت شیپور از جمله بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام است که می تواند خریدار و فروشنده را به هم مرتبط کند، برای خرید پیج اینستاگرام در شیپور کافیست در بخش جستجو متن خرید پیج اینستاگرام یا فروش پیج اینستاگرام را بنویسید و سرچ کنید. جهت خرید پیج اینستاگرام در شیپور به صحت و درستی اطلاعات وارد شده دقت کنید، پیج موردنظر را مدتی زیرنظر داشته باشید تا واقعی یا فیک بودن فالوورهایش را رصد کنید، میزان تعامل و یا نرخ اینگیجمنت کاربران را بسنجید و پس از بررسی های لازم اقدام به خرید نمایید.

 

اگر میخواهید در مورد مراحل بازاریابی اطلاعاتی کسب کنید مقاله ما در خصوص مراحل بازاریابی موفق را از دست ندهید.

اهمیت خرید پیج اینستاگرام

  • خرید پیج اینستاگرام در دیوار

دیوار نیز یکی از بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام است و افراد زیادی در سایت دیوار، آگهی فروش پیج اینستاگرام و یا خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای واقعی و تعداد لایک و کامنت بالا و … ثبت کرده اند. برای خرید پیج اینستاگرام در دیوار به چند نکته دقت کنید :

  1. تعداد فالوورهای ارگانیک پیج را بسنجید.
  2. پیج موردنظر نرخ تعامل (اینگیجمنت) بالایی داشته باشد.
  3. ترجیحا پیج هایی خریداری کنید که به حوزه کاری شما مرتبط باشند.

توجه به الگوریتم جدید اینستاگرام

یکی از مواردی که روی هدف خرید پیج اینستاگرام اثر دارد، الگوریتم است. الگوریتم جدید اینستاگرام محتواهایی که بر اساس علاقه کاربر هستند را نشان می دهد. در گذشته پست ها به ترتیب زمانی نمایش داده می شد. اگر فالوورها پستی را لایک یا کامنت و یا اشتراک گذاری کنند منظور این است که به این گونه محتواها علاقه دارند و اینستاگرام این صفحات را بیشتر نمایش می دهد. و الگوریتم جدید دیگری که در دیده شدن صفحات اینستاگرام اعمال کرده است این است که اگر فالوورهای یک پیج واقعی باشند و پستی را لایک کنند و یا کامنت بگذارند این پست برای فالوورهای آن ها نیز نمایش داده می شود و این تعامل سبب گردش بیشتر صفحات و افزایش یا کاهش فالوور پیج ها می شود.

مطالب پیشنهادی:   برندینگ چیست؟ + اهمیت برندینگ در موفقیت کسب و کار

مهمترین نکات خرید پیج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام معتبر برای ادامه کسب و کار شما مهم است و شما دو راه برای خرید در پیش رو دارید: اینکه از یک شرکت پیج خریداری کنید و یا اینکه از یک شخص مستقل بخرید. معمولاً خرید از شرکت ها ریسک فیک بودن فالوور را به دنبال دارد اما در مورد اشخاص حقیقی که در مورد سابقه فعالیت آن ها خبر دارید این احتمال بسیار کم است. در زیر به چندین روش که به شما کمک می کند تا پیج فیک را از یک پیج واقعی تشخیص دهید و یک قرارداد مناسب ببندید، اشاره کردیم:

  • عدم تناسب بین فالورها با اینگیجمنت
  • فالوورها و کامنت های خارجی
  • فالوورهایی با تعداد فالوینگ بالا
  • فالوور و فالوینگ بالا بدون پست
  • عکس های تکراری در صفحه
  • نام کاربری های مجهول
  • اینگیجمنت غیر منطقی
  • با توجه به محتوایی که در پیج به نمایش می گذارید پیج جدید را خریداری کنید. ممکن است پیجی که خریداری می کنید فالوورهای واقعی داشته باشند اما علاقه ای به کسب و کار شما نداشته باشند و شما را آنفالو کند. مثلاً محتوای قبلی در خصوص مد و پوشاک باشد و محتوای جدی لوازم خانگی یا مصرفی باشد و دنبال کننده به این سبک ها بی علاقه باشد.

تمام این موارد می تواند به شما کمک کند که تشخیص دهید پیج فیک می باشد و فالوورهای واقعی ندارد. این دلایل به طور قطعی نشان نمی دهد که پیج فیک است یا نه اما کمک زیادی به تشخیص می کند.

مهم ترین نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام کدامند؟

اگر تصمیم به خرید پیج کردید بهتر است با نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام آشنا شوید.

  • ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده
  • بیرون آوردن از صفحه فیسبوک صاحب قبلی
  • تغییر یوزرنیم و پسورد
  • استفاده از ابزارهای اعتبار سنجی برای تشخیص فالوور فیک نظیر وب سایت IG Audit، وب سایت HypeAuditor، وب سایت Social Audit Pro
  • برای اطمینان یک قرارداد خرید تهیه کنید که در آن مواردی از قبیل هویت فروشنده، تاریخ عقد قرارداد و تحویل پیج، توضیحات محصول یا خدمات، نحوه پرداخت، نحوه تحویل پیج و توافق نامه گنجانده شود.

فروش پیج آماده اینستاگرام

امروزه شرکت ها و سایت های بسیاری با فروش پیج آماده اینستاگرام فعالیت می کنند تا خریداران پیج سریع تر وارد بازار هدف شود. اساساً فروش و خرید پیج اینستاگرام طبق قوانین اینستاگرام نیست و شما مسئول ضرر و زیان خرید خود هستید. خرید و فروش پیج ها با ضمانت و تعهدات خاصی همراه نیست و در صورت بروز مشکل نمی توان از طریق اینستاگرام پیگیری کرد.

 

نکات امنیتی خرید پیج اینستاگرام

مزایا خرید پیج اینستاگرام چیست ؟

  • مهم‌ ترین مزایا خرید پیج اینستاگرام که باعث می شود بیشتر افراد اقدام به خرید پیج اینستاگرام (خرید پیج فعال اینستاگرام) کنند، شروعی با قدرت است. در این شبکه ی اجتماعی رقبای زیادی وجود دارند و بیشتر دیده شدن و فروش محصولات در بین این رقبا کار تقریباً مشکلی است و ممکن است پس از گذشت زمانی شما دلسرد شوید و کلا از این شبکه اجتماعی خارج شوید. همان‌طور که در مقدمه هم گفتیم جذب فالوور ارگانیک یک پروسه ی زمان بر است و اگر به دنبال یک روش سریع باشد استفاده از بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام و خرید پیج می تواند بدون تلاش خاصی و با هزینه ی کمی می تواند شما را چند پله بالاتر ببرد.
  • یکی دیگر از مزایا خرید پیج اینستاگرام این است که با خرید پیج می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و تلاش خود را صرف تکنیک های بازاریابی برای رونق کسب و کار خود کنید.
  • شما وقتی یک پیج با فالوورهای فعال را خریداری می کنید و این فالورها پست های شما را لایک می کنند و کامنت می گذارند. اینستاگرام به صورت خودکار این پست را به فالورهای آن ها نیز نشان می دهد و این چرخه باعث افزایش فالور می شود و این یکی از بهترین مزایا خرید پیج اینستاگرام و از صفر شروع نکردن است.
  • بیشتر افراد هنگام بازدید از یک صفحه اینستاگرام اولین چیزی که نظر آن ها را جلب می کند تعداد فالوورهای پیج می باشد. بیشتر پیج های کاری که فالوور کمی دارند از فروش کمتری برخوردارند چون از نظر کاربران این پیج تازه تأسیس شده و از محبوبیت بالایی برخوردار نیست. خرید پیج با فالوور بالا شما را در صحنه رقابت پر قدرت نشان می دهد و اعتبار بالایی به برند شما می بخشد.

اگر در مورد بازاریابی شبکه های اجتماعی چیزی نمیدانید مقاله اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی را از دست ندهید

مطالب پیشنهادی:   0 تا 100 نقشه راه توسعه فردی چیست + مراحل توسعه فردی

معایب خرید پیج اینستاگرام چیست ؟

با توجه به اینکه هدف خرید پیج اینستاگرام جذب مشتری و افزایش رونق در کسب و کار می باشد. پس لازم است پیجی خریداری شود که در این راستا بتواند به شما کمک کند. بعضی از شرکت ها که اقدام به فروش پیج هایی با بیش از یک میلیون فالوور می کنند معمولاً فالوورهای این پیج به دو دسته فالور واقعی خریدنی و ربات تقسیم بندی می شوند.

معمولاً فالوورهای واقعی این گونه پیج ها با مبالغ ناچیزی خریداری می شوند و ممکن است هیچ وقت کامنت یا لایکی برای پست شما نداشته باشند. دسته دوم ربات ها هستند که در واقع یک سری کد هستند که توانایی گذاشتن کامنت را نیز دارند و معمولاً کامنت های از پیش تعیین شده با محتوای مشخصی که ممکن است هیچ ارتباطی با محتوای پست نداشته باشد را می گذارند. با کمی توجه می توان غیر واقعی بودن این پیج ها را تشخیص داد.

اگر میزان فالوورهای پیج با نرخ اینگیجمنت ریت تناسب نداشته باشد یعنی فالوورهای پیج فیک هستند. چند نمونه از این الگوهای مشخص را که برای تعیین این تناسب ارائه شده است در زیر بیان می کنیم.

هدف خرید پیج اینستاگرام

  1. اگر تعداد فالوور بیشتر از 1000 باشد باید 8 درصد نرخ اینگیجمنت داشته باشد.
  2. 1000 تا 10000 فالوور حدود 4 درصد اینگیجمنت
  3. 100000 تا 1 میلیون 1.8 اینگیجمنت
  4. بیشتر از 1 میلیون حدود 1/7 درصد اینگیجمنت

برای پیج های با تعداد فالوور فیک این نسبت ها بسیار زیاد است و این مسئله بر روی روند پیج و توانایی ارتباط برقرار کردن تأثیر بدی می گذارد. این اعداد ممکن است کمتر با بیشتر شوند.

  • برخی از افراد هنگام خرید یک پیج ایمیل خود را در اینستاگرام خود قرار می دهند. دسترسی به ایمیل توسط فالووران فیک و ارسال موجی از ایمیل های اسپم به ایمیل شما ناخوشایند است و در واقع این فالوورهای فیک به فالوورهای اصلی شما هم دسترسی دارند و اگر این اتفاق برای ایمیل فالوورهای اصلی هم پیش بیایید ممکن است منبع اصلی که پیج شما می باشد را آنفالو کنند.
  • یکی از الگوریتم های جدی اینستا گرام تشخیص پیج ها و فالوورهای فیک و حذف آن ها می باشد. تصور کنید شما پیجی با تعداد فالوور زیاد با هزینه بالا را خریداری کرده اید و پس از مدت کوتاهی از تعداد فالوورهای شما کاسته می شود. این مسئله به دلیل غیر واقعی بودن فالوورها بوده و در نتیجه خرید پیج بی نتیجه بوده است و جزو معایب خرید پیج اینستاگرام است.
  • بیشتر برندها و صاحبان کسب و کار برای تبلیغ برند خود از اینفلوئنسر ها استفاده می کنند. این کسب کارها به راحتی اکانت هایی که فالوور فیک دارند و فقط برای اینفلوئنسر شدن پیج خریده اند را تشخیص می دهند. نرخ تعامل فالوورها با برای صاحبان کسب و کار مهم است چون می تواند باعث ترغیب فالوورها به خرید شود. همچنین عدم تناسب تعداد فالوور با اینگیجمنت ریت اعتبار برند را در بلند مدت کاهش می دهد.
  • شما وقتی اقدام به خرید یک پیج با فالوور زیاد می کنید قطعاً هدفتان سودآوری است ولی این انتظار را نمی توان از فالوورهای غیر واقعی داشت چون هیچ نقشی در خرید و فروش و دیده شدن کسب و کار شما ندارند.
  • یک مسئله حیاتی در خصوص خرید پیج بحث مشکلات حقوقی و امنیتی پیج می باشد. بعضی از افراد وقتی پیج با فالوور آن ها دچار مشکلاتی نظیر محتواهای غیر اخلاقی و دردسرساز می شود و کار به پلیس فتا می کشد اقدام به فروش پیج می کنند و وقتی شما بدون آگاهی آن پیج را خریداری می کنید این مشکلات به پای شما تمام می شود و بر روی کسب و کارتان تأثیر سوئی بر جای می گذارد و در اصل یکی از بزرگترین معایب خرید پیج اینستاگرام برای شما بوجود می آید. در این گونه موارد صاحبان قبلی پیج به راحتی می توانند دوباره وارد پیج شوند و حتی اقدام به کلاهبرداری نیز بکنند پس قبل از هر گونه تصمیم گیری در این خصوص بهتر است تمام جوانب را در نظر بگیرید و با اطلاعات کامل و آگاهی خرید کنید.

نکات خرید پیج اینستاگرام

آیا خرید پیج اینستاگرام قانونی است؟

امروزه خرید و فروش پیچ اینستاگرام بسیار رایج است و کاربران به منظور ارتقا سطح کسب و کار خود این کار را انجام می‌دهند. چراکه تبلیغات در اینستاگرام بهترین روش مؤثر و کارآمد است که در شناساندن خدمات و محصولات شما نقش مهمی دارد. اما بهتر است قبل از هرکاری، با نکات خرید پیچ اینستاگرام به خوبی آشنا شوید. چراکه خرید و فروش در فضاهای مختلفی انجام می‌شود. به عنوان مثال، خرید پیچ اینستاگرام دیوار نمونه‌ای از این موارد است.

اما سؤال بسیار مهمی که دغدغه اکثر کاربران است، قانونی بودن این خرید و فروش خواهد بود. یکی از عادت‌های خوب یا شاید بد بسیاری از مردم عدم اعتماد به اکثر کسب و کارهای مجازی در قالب اینستاگرام است.

اما اگر درباره قانونی بودن این کار شک دارید، باید گفت هیچ‌گونه ضمانت رسمی در قبال این کار وجود ندارد. اگر با این تفکر پیچ اینستا را خریداری می‌کنید که درصورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانید ازطریق اینستا آن را رفع کنید، بدانید اینستاگرام هرگز این مسئله را پیگیری نمی‌کند.

آیا خرید و فروش پیچ اینستاگرام در بازاریابی نقش دارد؟

خرید و فروش پیچ اینستاگرام در بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام، مدت‌هاست که اوج گرفته و همچنان نیز در حال تاخت و تاز است. زیرا اکثر کسب و کارها با استفاده از این پیچ‌های پربازدید که تعداد فالوورهای زیادی هم دارند، به سرعت پیشرفت کرده‌اند.

اینستاگرام به عنوان یکی از مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی فضای مناسبی برای راه‌اندازی کسب و کار است که قطعاً افرادی که در اینستا بازاریابی می‌کنند رقبای سرسخت و قوی در بازار خواهند بود. اما خرید پیچ و بازاریابی در اینستا چگونه باعث رونق کسب و کار شما می‌شوند؟

  •  ایجاد محتوای بصری و خلق دنیایی پر از احساسات

یکی از بهترین راه‌هایی که در بسیاری از مواقع نتیجه مثبت دارد، جلب رضایت مشتری از طریق تسخیر احساسات آن است. برای رسیدن به مخاطب و ایجاد ارتباط با آن‌ها می‌توان روی عواطف و علایق افراد تمرکز کرد و کار شما تنها در تفکر تبلیغ محصول نگنجد.

  • محتوای بصری خلق کنید

تصاویر خاص و خارق‌العاده همیشه بهترین راه جلب توجه هستند. استفاده از تصاویر زیبا می‌تواند نظر مشتریانتان را به راحتی جلب کند.

  • گسترش دسترسی به افراد زیاد

اینستاگرام روزانه افراد زیادی را به شما پیشنهاد می‌دهد که البته هشتگ‌ها بهترین راه جهت گزارش محتوا به افرادی هستند که خواهان آن محتوای مربوطه می‌باشند.

  • محیا شدن یک فرصت ناب برای ارتباط با جامعه

اینستاگرام، یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که از طریق آن و با داشتن یک نام تجاری می‌توانید تعامل زیادی با افراد جهان داشته باشید. سعی کنید افرادی را که مشتاق کسب اطلاعات بیشتر درباره کسب و کار شما هستند، فالوو نمایید.

  • استفاده از بازخوردها

برند یا نام تجاری شما در اینستاگرام موجود است و روزانه شاید هزاران نفر آن را ببینید. به طبع باید آماده دریافت نظرات و پیشنهادات زیادی از طرف مخاطبان باشید. این بازخوردها به شما کمک می‌کند بهتر در مسیر کسب و کار خود قدم بردارید.

  • مورد بررسی قرار دادن رقبای خود

بهتر است به پردازش رقبا خود بپردازید و بدانید آن‌ها از چه شیوه‌هایی برای رشد خود استفاده می‌کنند. نحوه برخورد رقبا با مشتریان، خدمات، نکات، پیشنهاد‌ها و … همگی می‌تواند یک تلنگر طلایی برای شما باشد.
با توجه به تمامی موارد ذکر شده باید گفت افرادی که در بستر اینستاگرام کسب‌کار خود را فعال نگه نمی‌دارند پیشرفت چندانی نخواهند کرد. برای داشتن یک پیچ حرفه‌ای بهتر است از یک شرکت معتبر جهت خرید پیچ کمک بخواهید. آگهی‌های فروش پیچ اینستاگرام دیوار را فراموش نکنید زیرا معمولاً اکثر پیچ‌های معتبر و پربازدید از طریق دیوار خرید و فروش می‌شوند.

برخی سوالات متداول

بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام کدامند؟

در حال حاضر سایت شیپور و دیوار بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام هستند که خرید از آنها با رعایت نکات مهم خرید امکانپذیر است.

مزایا خرید پیج اینستاگرام چیست ؟

با خرید پیج می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و تلاش خود را صرف تکنیک های بازاریابی برای رونق کسب و کار خود کنید.

بازگشت به لیست

11 دیدگاه در “17 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام + نکات مهم سال 2024

  1. arman گفت:

    مرسی از مقاله خوبتون خرید پیج اینستاگرام شیپور رو به بقیه هم توصیه میکنم من که جواب گرفتم

    1. gholam گفت:

      منم تست کردم اصن فکر نمیکردم فروش پیج اینستاگرام شیپور انقدر خوب باشه

  2. Hi to all, it’s really a good for me to visit this web site, it consists of prscious Information.

  3. سلام مقاله ای گذاشتید مفید بود سپاسگزارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *