دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات کلیکی چیست؟ | تفاوت ppc با cpc

تبلیغات کلیکی

از زمانی که تجارت و تکنولوژی با یکدیگر ادغام شدند، شیوه های نوین درآمدزایی و جذب مشتری نیز توسعه پیدا کرد. امروزه وقتی به جای رفتن به بازار برای خرید وارد وب سایت های فروشگاهی می شویم، یا برای کسب اطلاعات از مقاله های آنلاین استفاده می کنیم، می بینیم که در گوشه و کنار صفحات وب، تبلیغات بسیاری قرار داده شده است. همچنین برخی از کسب و کارهای اینترنتی برای کسب درآمد از تبلیغات کلیکی تلگرام راه‌اندازی می‌شود. سودآوری بخشی از این تبلیغات آنلاین، منوط به کلیکی است که کاربران انجام می دهند. آن چه در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت، همین بخش، یعنی تبلیغات کلیلکی است.

تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات کلیکی چیست؟

ppc چیست؟ PPC مخفف عبارت Pay Per Click است. تبلیغ کنندگان در این شیوه، به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ آن ها می شود، مبلغی به سرویس دهنده پرداخت می کنند. درواقع با این روش، صاحبان سایت ها نرخ بازدید از سایت خود را به جای بالا بردن از روش های معمول فعالیت، می خرند. البته برای بالا بردن نرخ بازدید باید از ترفند های افزایش بازدید سایت استفاده کرد.

هر بار که بر روی تبلیغات کلیک می شود و بازدیدکننده ای به وب سایت هدایت می شود، باید هزینه آن کلیک به سرویس دهنده تبلیغات کلیکی ppc پرداخت شود. هنگامی که PPC به درستی کار می کند، هزینه پیش پا افتاده است، زیرا بازدید بیش از آنچه برای آن پرداخت شده ارزش دارد. به عبارت دیگر، اگر 100 تومان برای یک کلیک پرداخت شده باشد، اما کلیک منجر به فروش 3 میلیون تومان شود، سود کلانی کسب خواهد شد. بازاریابی از روش PPC، برای تبلیغ محصولات و خدمات مجموعه ها بسیار مؤثر و مقرون به صرفه است.

مطالب پیشنهادی:   دیجیتال مارکتینگ چیست؟ + انواع استراتژی بازاریابی دیجیتال

 

در بحث جست‌وجو، هر دوی Google Ads و Microsoft Advertising، امکانات خوبی در خصوص تبلیغات براساس کلیک بر مبنای کلمه کلیدی ارائه می دهند، که به صاحبات شرکت ها اجازه می دهد، مشتریان بالقوه را به سمت خود جذب کنند. چنانچه PPC به درستی انجام شود، تجارت های کوچک می توانند به مجموعه های موفق و بزرگ تبدیل شوند. به همین ترتیب آژانس های تبلیغاتی نیز می توانند با افزودن PPC به خدمات خود، میزان مراجعه سالانه خود را بسیار بیشتر کنند.

انواع PPC

در زیر انواع تبلیغات کلیکی را نام میبریم :

  • تبلیغات بومی (Native)

یکی از روش های ساده PPC است. مطالب پیشنهادی که معمولاً در انتهای مقالات قرار داده می شود، از این دسته هستند.

  •  تبلیغات در جست ‌و جو(Search ads)

در این روش، گوگل نقش مهمی دارد. تبلیغ کنندگان محتوای تبلیغی خود را که درمورد محصول یا خدمت به خصوصی است، نشر می دهند و در آن از کلمات کلیدی مناسب استفاده می‌کنند. به این ترتیب گوگل آن محتوا را در نتایج جست‌وجوی کلمه کلیدی مذکور به سایر کاربرانی که خواهان آن موضوع هستند نمایش می دهد.

  • ریتارگتینگ (Retargeting)

این روش به شما اجازه می دهد پس از آن که کاربر بدون خرید سایت شما را ترک کرد، در بازدید او از سایت های دیگر، تبلیغات مرتبط نمایش داده شود. یک شیوه پیشرفته تر، نمایش محصولات مرتبط با بازدید قبلی است.

  •  تبلیغات بنری (Banner Ads)

معمول ترین شکل تبلیغات PPC، مدل بنری آن است. همان طور که همگی ما در وب سایت های مختلف دیده ایم، تصویری ثابت یا متحرک است که در کناره وب سایت ها قرار می گیرد.

 

انواع تبلیغات کلیکی

 

مزایای تبلیغات کلیکی چیست؟

وقتی کسی بداند Ppc چیست، حتماً از آن برای افزایش ترافیک و رنکینگ وبسایت خود بهره خواهد برد. در واقع دلیل این موضوع در مزایای زیر قرار دارد:

  •  سرعت بالای بازخورد

وقتی کسی هزینه تبلیغات بر اساس کلیک وبسایت خود را به سایت‌ها و بسترهای تبلیغ کننده (Publisher)ها پرداخت کند، بلافاصله اثربخشی آن را حس خواهد کرد. در واقع همین‌که بنرها و عناوین تبلیغی بر روی صفحات شلوغ قرار می‌گیرند، سایت‌های تبلیغ دهنده شاهد بازدیدهای بالایی خواهند بود. بنابراین سرعت اثربخشی تبلیغات بر اساس کلیک، اصلی‌ترین مزیت و عامل محبوبیت آن در بین سایر روش‌های تبلیغاتی است.

  •  نتیجه‌ بخشی کمپین‌ ها

اگر کسی یک کمپین فروش راه بیندازد، سریع‌ترین راه برای نتیجه‌بخش بودن آن کمپین، استفاده از تبلیغات مبتنی بر کلیک است. برخی از کمپین‌ها به کمک این روش در عرض چند ساعت به نتایج و نرخ تبدیل (فروش نهایی) خود دست می‌یابند. این در حالی است که معمولاً کمپین‌های اجرا شده بدون استفاده از تبلیغات کلیکی، بازدهی بسیار پایینی دارند.

  •  جذب مخاطبین هدف

تبلیغات بر اساس کلیک این اختیار را به تبلیغ کنندگان می‌دهد تا مخاطبین و کلیک‌گنندکان خود را براساس ناحیه جغرافیایی، سن، جنسیت، ساعت نمایش تبلیغات و ….. انتخاب کنید. در واقع شما می‌توانید فیلترهای مربوط به تمام این گزینه‌ها را در سرویس‌های تبلیغات کلیکی مانند گوگل‌ادز تنظیم نمایید.

مطالب پیشنهادی:   تبلیغات کلیکی چیست؟ | تفاوت ppc با cpc
چیست ؟ + مزایا”]

این در حالی است که در سایر روش‌های تبلیغی مانند اجاره‌ی فضای تبلیغی و سئو و یا بازاریابی موتور های جستجو، تنها نوع سایت‌های تبلیغ کننده و کلمات کلیدی را می‌توانید تعیین کنید و هیچ فیلتر دیگری برای اعمال کردن وجود ندارد.

  •  ارزیابی دقیق بازخورد در برابر هزینه

تبلیغات بر اساس کلیک حقیقتاً یکی از شفاف‌ترین روش‌های تبلیغی برای محاسبه هزینه در برابر دریافت بازخوردهای موردنظر است. شما می‌توانید در برابر هر بازدیدی که دریافت می‌کنید، حساب کنید که چقدر پرداخت کرده‌اید.

در واقع تعداد بازدیدکنندگان، نرخ‌های تبدیلی، مقدار هزینه پرداخت شده برای هر کلیک و تمام آن‌چه که برای ارزیابی کمپین‌های خود نیاز دارید، به صورت یک جدول واضح و دقیق در اختیارتان قرار می‌گیرد. بنابراین به راحتی می‌توانید ببیند در برابر بودجه‌ای که اختصاص داده‌اید، چقدر بازخورد گرفته‌اید.

علاوه بر موارد فوق، مزایای بسیار دیگری را نیز برای تبلیغات بر اساس کلیک می‌توان نام برد، اما موارد نام‌برده برای بیان دقت و اثربخشی این روش تبلیغی کفایت می‌کند.

یک نوع از تبلیغات که امروزه زیاد از آن استفاده میشود تبلیغات اینترنتی است. در مقاله تاثیر تبلیغات اینترنتی با این روش تبلیغی آشنا شوید.

معایب تبلیغات کلیکی چیست؟

معایب تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغات بر اساس کلیک، در کنار مزایای عالی که دارد، معایبی هم دارد که می‌توان آن‌ها را به‌صورت زیر بیان کرد:

  •  دیده شدن فقط در برابر پرداخت

در تبلیغات کلیکی، شما تا پول می‌دهید، دیده خواهید شد. اما همین‌که پرداختی شما به سرویس‌های تبلیغات کلیکی قطع شود، بازدید و ترافیک هم متوقف خواهد شد. پس این روش فقط تا زمانی جواب می‌دهد که جیب شما بر روی سرویس‌های تبلیغاتی باز باشد. در غیر اینصورت ترافیکی در کار نیست.

  •  از دست دادن گروهی از مخاطبین

برخی از مخاطبین هستند که علاقه‌ای به کلیک بر روی بنرها و عناوین تبلیغاتی ندارند. ایشان صرفاً مطالب موردنظر خود را جستجو کرده، مطالعه می‌کنند و سپس صفحات را می‌بندند. بنابراین روش تبلیغات بر اساس کلیک برای این گروه از افراد نتیجه‌ای در پی ندارد، مگر اینکه به‌صورت ارگانیک محتوای شما را در بین نتایج جستجوی گوگل پیدا کرده باشند.

  •  کلیک‌های فیک

یکی از مشکلات اصلی سرویس‌های کلیکی تبلیغی، کلیک‌های فیک یا الکی (Click-fraud) است که در آن ربات‌ها به جای انسان کلیک می‌کنند و در برابر سرازیر شدن ترافیک، نرخ تبدیل خاصی برای وبسایت‌های هدف ایجاد نمی‌شود. البته چون ارزیابی تبلیغات کلیکی به وضوح انجام می‌شود، صاحبان وبسایت‌ها می‌توانند این نوع از کلیک‌ها را تا حدی تشخیص دهند و تبلیغ خود را به سرویس‌هایی که چنان کلیک‌های الکی دارند، نسپارند. به هرحال اگر تا حدی هم کلیک فیک وجود داشته باشد، اما شما نرخ تبدیل خوبی داشته باشید، می‌توان از این تعداد از کلیک‌هایی که هزینه بیشتری را برای شما رقم زده‌اند، چشم‌پوشی کرد (اما در کل دادن تبلیغ به سرویس‌هایی که کلک می‌زنند و ربات دارند، از نظر اخلاقی کار درستی به نظر نمی‌رسد!)

آیا فقط تبلیغات کلیکی برای دیده شدن کافی است؟

 

آیا استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادز واقعا تاثیر دارد؟

سوالی که عنوان شد، بدون شک یکی از مهم‌ترین سوال هایی به حساب می‌آید که بسیاری از کاربران با آن مواجه می‌شوند. این دست از افراد می‌خواهند راه درستی را برای به موفقیت رسیدن انتخاب کنند، از همین جهت با سوال هایی از این دست روبرو می‌شوند. در راستای پاسخ به این سوال باید گفت که اگر شما به درستی و با مدیریت کامل، به تبلیغات کلیکی گوگل ادز بپردازید و این کار را اصولی و طبق شرایط تعیین شده انجام دهید، می‌توانید از آن بهترین استفاده را داشته باشید و به موفقیت برسید.

از جمله مواردی که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید را می‌توان انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تعیین هزینه مناسب برای کلمات، در نظر گرفتن تبلیغات جذاب، تنظیمات درست برای انتقال کاربران به صفحات سایت و انتخاب یک سیاست صحیح برای جذب مشتری در نظر گرفت. باید متذکر شد که بسیاری از افراد بدون داشتن اطلاعات قبلی و درست، به استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل ادز می‌پردازند و به دلیل آنکه ندانسته به این کار پرداخته‌اند، ضرر و زیان‌های بسیاری را متحمل می‌شوند و به دنبال این موضوع می‌گویند که گوگل ادوردز مناسب نیست. از همین جهت توصیه می‌شود که اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به این موضوع تسلط ندارید، از یک راهنما و مشاور تبلیغاتی کمک بگیرید و فعالیت‌های خود را تحت نظر چنین شخصی انجام دهید. این کار باعث می‌شود شما انتخاب‌های درست و تاثیرگذاری داشته باشید.

افزایش نرخ تبدیل تبلیغات کلیکی:

افزایش نرخ تبدیل تبلیغات کلیکی PPC، موضوعی است که در ادامه مقاله میخواهیم به توضیح بیشتر در مورد آن بپردازیم. یکی از مهمترین مفاهیم موثر در کسب و کارهای اینترنتی نرخ تبدیل است، که نشان دهنده این موضوع است که، برنامه‌ریزی های اجرایی و سرمایه گذاری هایی که در این زمینه انجام داده‌ایم تا چه میزان توانسته است در نزدیک شدن ترافیک ورودی سایت به آنچه که مدنظر ما بوده، موفق باشد.

همانطور که آشنایی دارید در دیجیتال مارکتینگ اهداف تعریف شده و مشخصی در بخش بازاریابی و فروش وجود دارد. هدف اصلی از ایجاد دیجیتال استفاده از ابزارهای انلاین و دیجیتال برای محقق شدن اهداف مورد نظر است. با توجه به این توضیحات به آسانی قابل درک است که در مرحله اول برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ باید فهم درستی از بازاریابی و فروش داشته باشیم. هدف همه کسب و کارهای دیجیتال درامد زایی و فروش است. در ادامه به بیان راهکارهایی می پردازیم که رعایت آنها می تواند در افزایش نرخ تبدیل تبلیغات کلیکی PPC، موثر باشد.

  • افزایش سرعت سایت:

یکی از عواملی که در تعرفه تبلیغاتی کلیکی موثر است، سرعت سایت است. تصور کنید هنگام چک کردن سایت های مختلف به سایتی برخوردید که مطالب مفید و جذاب زیادی دارد اما سرعت آن بسیار کند است‌. با وجود جذابیت محتوا کند بودن سایت احتمال بازگشت مجدد شما به سایت مورد نظر را کاهش میدهد. کاهش بازدید هم سبب کاهش تعرفه تبلیغاتی کلیکی میشود! بنابراین از بهبود سرعت سایت غافل نشوید.

  • رضایت مشتریان:

یکی دیگر از عواملی که میتوان از آن برای افزایش نرخ تبدیل تبلیغات کلیکی PPC، استفاده کنید، استفاده از رضایت مشتریان از تبلیغات است. به منظور بهبود و اعتمادسازی بیشتر افراد برای گرفتن تبلیغات کلیکی در سایت میتوانید رضایت مشتریان قبلی را به آنها نشان دهید‌.

  • روش‌ های مختلف پرداخت:

امروزه با توجه به کلاهبرداری‌های گسترده‌ای که در فضای مجازی و به صورت انلاین رخ میدهد، خیلی از افراد در اعتماد کردن و پرداخت وجه به منظور تبلیغات تردید دارند. به منظور حل این مشکل می توان راه‌های مختلفی را برای پرداخت در نظر بگیرید. استفاده از راه‌های معتبر برای پرداخت وجه سبب اعتمادسازی بیشتر میشود که این موضوع بی تاثیر بر روی تعرفه تبلیغاتی کلیکی نیست.

 

بهترین سرویس PPC

کسب درآمد آنلاین از روش های مختلفی امکان پذیر است. یکی از به صرفهدترین روش ها، کسب درآمد از تبلیغات کلیکی است. برای این کار کافی است یکی از سرویس دهندگان را انتخاب کرده و با افزودن تبلیغات آن ها به سایت خود درآمد کسب کنید. معروف ترین شرکت‌هایی که سرویس PPC ارائه می دهند از این قرار است:

  •  Google Adsense
  • Ezoic
  • Monumetric
  •  Mediavine
  •  Microsoft Ads
  •  Facebook Ads
  •  Instagram Ads
  • Linkedin Ads
  •  AdRoll
  •  Taboola/Outbrain
  •  Twitter
  •  Bidvertiser
  •  Yahoo Gemini
  •  RevContent
  •  BuySellAds

ممکن است از خود بپرسید چرا این شرکت ها پرداختی انجام می دهند، یا روال کسب درآمد از تبلیغات کلیکی چیست؟ برای پاسخ به این سؤال از یک مثال ساده استفاده می کنیم. تصور کنید شخصی که صاحب یک فروشگاه لوازم ورزشی است، تبلیغات آنلاین PPC را برای کمک به گسترش کسب و کار خود انتخاب می کند.

این فرد باید در ابتدا یک عکس تبلیغاتی آماده کرده و برای مثال، با گوگل وارد معامله شود. تصور کنید او به ازای هر کلیک روی این عکس 1 دلار با گوگل قرارداد می بندد. حال تبلیغات او در بستر اینترنت در جایی که ارتباطی با لوازم ورزشی، کفش ورزشی و هر چیز مرتبط دیگری دارد، پخش می شود.

مطالب پیشنهادی:   تبلیغات کلیکی چیست؟ | تفاوت ppc با cpc
”]

حال باید از دید دیگری به ادامه ماجرا نگاه کنیم. تصور کنید شما کوهنوردی هستید که در سایت وبلاگی خود، درمورد صعودها و سفرهایتان مطلب نشر می دهید. اگر تبلیغات گوگل را به سایت خود اضافه کنید، تبلیغ این فروشگاه ممکن است یکی از گزینه هایی باشد که از طرف گوگل نمایش داده خواهد شد. حال اگر کسی به سایت شما سر بزند و روی آن تبلیغ کلیک کند، 50 درصد پولی که فروشنده اصلی به گوگل پرداخت کرده بود، به حساب شما واریز می شود. بنابراین 50 سنت از هر کلیک نصیب شما خواهد شد و 50 سنت دیگر را گوگل نگه می دارد. می توان گفت که ارائه دهندگان سرویس تبلیغات کلیکی، حکم واسطه را دارند.

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی دیگر نیز از همین روش صورت می گیرد. شما از سرویس دهنده بسته تبلیغی می خرید و سپس با هر کلیک مؤثر کاربری به کانال شما راهنمایی می شود. اگرچه در ابتدا باید هزینه کنید، اما در طولانی مدت برای شما درآمد به همراه خواهد داشت.

بهترین سایت تبلیغات کلیکی

بهترین سایت تبلیغات کلیکی

شاید شنیده باشید که عده ای از تبلیغات کلیکی درآمدهای هنگفت کسب می کنند. تا این جای مقاله آن چه دیدیم اگر چه نشان از کسب درآمد داشت اما به این موضوع اشاره ای نکردیم. پس چگونه افراد بدون آن که سرویس دهنده، یا ناشر تبلیغ باشند و اصلا بدون این که سایتی داشته باشند، از این روش کسب درآمد می کنند؟

سایت هایی وجود دارند که به آن ها سایت کلیکی گفته می شود. در این سایت-ها به ازای هر کلیک، مبلغی به فرد کلیک کننده پرداخت می شود. بنابراین افراد می توانند به رایگان در این سایت ها عضو شده و با کلیک روی تبلیغات مختلفی که در آن وجود دارد، درصدی دریافت کنند.

سایت های بسیاری وجود دارند که چنین خدمای ارائه می دهند،. انتخاب بهترین سایت تبلیغات کلیکی می تواند دشوار باشد، اما می توانیم در یک لیست بهترین ها را معرفی کنیم.

  •  Ojooo
  •  Cointiply
  • Adbtc
  •  CoinpayU
  •  FaucetCrypto
  •  Star-Clicks

نکته قابل توجه در مورد برخی از این وب سایت ها، پرداخت با ارزهای دیجیتال است. درواقع پشتیبانی از تکنولوژی های نوینی مانند ارزهای دیجیتال، دلیل خوبی برای قرارگیری برخی از سایت ها در لیست بهترین سایت تبلیغات کلیکی است.

تعرفه تبلیغات کلیکی

این که به عنوان یک تبلیغ کننده باید چقدر به سرویس دهنده بپردازید، بحثی است که به عنوان تعرفه تبلیغات کلیکی شناخته می شود. این تعرفه شامل قیمت هر کلیک است. برای اطلاع دقیق از قیمت ها، باید به سایت سرویس دهنده مراجعه کنید.

در بخشی که مربوط به اعلام قیمت ها است، معمولاً می توانید انواع خدمات کلیکی، بسته به تعداد کلیک ها و قیمت آن ها در دسته بندی های مختلفی مشاهده کنید. سپس کافی است با در نظر داشتن نیاز خود و میزان بودجه ای که در اختیار دارید تصمیم بگیرید.

مقایسه PPC با CPC

گاهی دیده می شود که با وجود تفاوت بسیار از این دو اصطلاح به جای یکدیگر استفاده می شود. اساساً PPC و CPC دو روی یک سکه هستند. CPC مخفف عبارت Cost Per Click است.

بنابراین CPC هزینه ای است که تبلیغ کنندگان برای خرید هر کلیک می پردازند. اما PPC هزینه ای است که به کلیک کنندگان یا افراد صاحب سایت های انتشار تبلیغ پرداخت می شود.

اگر به مثالی که در ابتدا زدیم بر گردیم، 50 سنتی که به کوهنورد صاحب وبلاگ پرداخت می شود، PPC و 1 دلاری که از طرف صاحب فروشگاه به گوگل پرداخت می شود، CPC است.

آیا PPC می تواند با SEO (بهینه سازی موتور جست ‌و جو) ادغام شود؟

در حالی که PPC و SEO، هر دو شکلی از بازاریابی موتور های جستجو هستند، دو تفاوت اصلی بین آن ها وجود دارد. اولین مورد این است که، تبلیغات PPC در بالای SERP(صفحه نتایج موتور جست‌وجو) ظاهر می شوند، در حالی که SEO به صورت طبیعی بر نتایج تأثیر می گذارد. مورد دوم این است که ایجاد ترافیک برای کلمات کلیدی و وب سایت ها از طریق SEO رایگان است، در حالی که تأمین بازدیدکننده به کمک PPC هزینه بر است.

با وجود این تفاوت ها، استفاده از این دو استراتژی در کنار هم بسیار سودآور است و معمولاً توصیه می شود که PPC را بخشی از یک استرتژی کامل تر در نظر بگیرید نه به تنهایی. برخی از مزایای اصلی این ادغام عبارتند از:

  •  تأمین ترافیک از دو رویکرد متنوع.
  • امکان آزمایش استراتژی کلمات کلیدی، از طریق PPC قبل از اقدام به برنامه ریزی طولانی مدت استراتژی SEO. اگر کسی برای یک کلمه کلیدی خاص، روی تبلیغات PPC کلیک نکند، اغلب می تواند به این معنی باشد که، استفاده از آن کلمه برای اهداف SEO مناسب نیست.
  • متا دیتا بخشی از SEO سایت است. چنان چه توضیحات PPC را در متا دیتا عنوان کنید، می تواند انگیزه خوبی برای کلیک و بازدید از سایت شما باشد.

سخن پایانی

حتی وقتی پس از تحقیقات بسیار، بهترین سرویس تبلیغات کلیکی را پیدا کردید، نمی توانید مطمئن باشید که نتیجه دلخواه حاصل خوهد شد. مجموعه ای از فعالیت ها باید انجام شوند تا نتیجه مطلوب به دست آید. بنابراین به عنوان قدم اول، به دنبال یافتن کلمات و عبارات کلیدی مناسب باشید. سپس با توجه به ماهیت کسب و کار خود و آن چه یافته اید، متن یا تصویر تبلیغاتی کارآمدی خلق کنید. تبلیغ شما باید توانایی جذب خوانندگان را داشته باشد. شاید تصور کنید که هرچه بیشتر هزینه کنید، کلیک بیشتر شانس بیشتری به همراه خواهد آورد.

 

 

اما خوب است در ابتدا با هزینه کم شروع کنید، تا همان طور که گفتیم برای ادغام PPC با سئو، دید خوبی به دست آورید. پس از آنکه استراتژی مناسب خود را پیدا کردید، می توانید با هزینه های بیشتر کار را دنبال کنید.

 

برخی سوالات متداول : 

تبلیغات کلیکی چیست؟

تبلیغ کنندگان در این شیوه، به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ آن ها می شود، مبلغی به سرویس دهنده پرداخت می کنند. درواقع با این روش، صاحبان سایت ها نرخ بازدید از سایت خود را به جای بالا بردن از روش های معمول فعالیت، می خرند. البته برای بالا بردن نرخ بازدید سایت باید از ترفند های افزایش بازدید استفاده کرد.

تعرفه تبلیغات کلیکی چقدر است؟

این که به عنوان یک تبلیغ کننده باید چقدر به سرویس دهنده بپردازید، بحثی است که به عنوان تعرفه تبلیغات کلیکی شناخته می شود. این تعرفه شامل قیمت هر کلیک است. برای اطلاع دقیق از قیمت ها، باید به سایت سرویس دهنده مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *