بازاریابی و فروش

لیست بهترین سیستم همکاری در فروش(ایرانی و خارجی)

بهترین سیستم همکاری در فروش پوشاک

چگونه می ‌توان به بهترین سیستم همکاری در فروش دست یافت؟

با توجه به قوانین و سیاست‌ هایی که برای خود در زمینه همکاری در فروش طراحی می‌ کنید و براساس آن عمل می‌ نمایید. همین سیاست ها و قوانین بستری را برای شما می‌ سازد تا با فروش کالاهای تولیدی خود یا کالاها و خدمات دیگران در بستر اینترنت و وب به درآمدزایی برسید.

در این شیوه از بازاریابی شما ابتدا باید بازاریابان متخصص و خبره‌ ای که در زمینه فروش اینترنتی تجربه دارند را به همکاری دعوت کنید و سپس با در نظر گرفتن درصدی برای آنان شروع به همکاری نمایید. بازاریاب‌ های شما برای دست یافتن به درصدی که تعیین کرده‌ اید تمام تلاش خود را در زمینه فعالیت در جهت فروش محصولات شما می‌ کنند.

حتی اگر در کمپانی یا شرکت خود کالایی تولید نمی ‌کنید می ‌توانید به فروش کالاهای شرکت‌ های دیگر بپردازید. در این صورت شرکت تولید کننده درصدی به شما می ‌دهد و شما نیز درصدی برای بازاریاب‌ های خرد در نظر می ‌گیرید.

در این مقاله سعی شده توضیحات مفیدی در رابطه با بهترین سیستم همکاری در فروش داده شود تا شما بیشتر با این سیستم آشنا شوید.

همکاری در فروش که به آن نام‌ های دیگری نیز شناخته می‌شود، روشی است که شما بدون داشتن محصول شروع به فروش اینترنتی می ‌کنید. در این روش نیازی نیست که حتما خودتان کالایی تولید کنید و می ‌توانید محصولات تولید شده سایر شرکت‌ ها را به فروش برسانید. که اگر اطلاعاتی از این نوع سیستم ندارید، بهتون پیشنهاد می کنیم مقاله ” همکاری در فروش چیست ” را مطالعه کنید.

انواع سیستم ‌های همکاری در فروش

برای فروش به صورت غیرحضوری و به جهت بازاریابی دیجیتال راه سیستم های مختلفی وجود دارد. اما اکثر فعالان در این حوزه به دنبال بهترین سیستم همکاری در فروش هستند. تا بتوانند با فروش مناسب، به نسبت از درآمد بالاتری برخوردار شوند. در گذشته بازاریابی به صورت حضور انجام می گرفت. بدین نحو که بازاریابان با حضور فیزیکی در فروشگاه ها، پاساژها، محله ها و … با تبلیغ محصولات موردنظر اقدام به جذب مشتری و فروش می کردند. امروز با پیشرفت تکنولوژی و بیشتر به جهت شیوع ویروس کرونا بازاریابی و همکاری در فروش به صورت غیرحضوری و مجازی صورت می گیرد.

این نوع از بازاریابی و فروش نیز انواع مختلفی دارد که در ادامه بیشتر با آن ‌ها آشنا خواهید شد و از این رو می ‌توانید همکاری بهتری با شرکت مورد نظر خود داشته باشید. در ادامه به انواع همکاری در فروش می پردازیم.

1. براساس تعداد فروش

در هرکدام از سیستم‌ های همکاری در فروش نکات مهمی وجود دارد. در این نوع همکاری در فروش محصولات آموزشی، افرادی که از طریق بازاریاب به سایت ‌های همکاری در فروش لباس یا فروشگاه اینترنتی مراجعه می ‌کنند، حتماً باید اقدام به خرید محصول یا خدماتی کنند در غیر این صورت به بازاریاب پورسانتی تعلق نمی‌ گیرد.

بهترین سیستم همکاری در فروش

در این شیوه از فروش و محاسبه درآمد بازاریاب، اگر محصولی فروخته شود به بازاریاب پورسانت تعلق می ‌گیرد و هر چه تعداد محصولات بیشتر باشد فرد درآمد بیشتری خواهد داشت. محاسبه حقوق در همکاری در فروش محصولات آموزشی براساس تعداد بسته ‌های آموزشی فروخته شده است و تنها در صورتی که خرید صورت بگیرد به بازاریاب دستمزد تعلق می‌گیرد و در غیر این صورت بازاریاب پولی به دست نمی ‌آورد.

به عبارت دیگر در این مدل از همکاری در فروش هر چه محصول بیشتری به فروش برسد، به طبع درآمد شخص بازاریاب نیز بیشتر خواهد بود. این روش را می توان بهترین سیستم همکاری در فروش پوشاک به شمار آورد.

2. براساس تعداد نرخ

اگر تصمیم دارید وارد شغل بازاریابی شوید توصیه می‌ شود نحوه دریافت پورسانت خود را براساس تعداد نرخ در نظر بگیرید. در این نوع بازدیدکنندگانی که از طرف شما وارد سایت یا درگاه فروش شده ‌اند اقدام به ثبت نام در سایت همکاری در فروش لباس کارفرما نمایند و یا برای استفاده از یکی از خدمات سایت ایمیل خود را وارد کرده و آن خدمات را دریافت کنند. هرچند دریافت آن خدمات چندان چیز مهمی نیست تنها نکته مهم این است که ایمیل وارد شود. سرنرخ یک راه ارتباطی است که با استفاده از آن می ‌توان دوباره با خریدار ارتباط برقرار کرد و این مسئله در بازاریابی چیز کارآمدی است.

در این روش بازاریابی و همکاری در فروش هر چه نرخ فروش کالا و خدمات بیشتر باشد، به نسبت پورسانت بازاریاب نیز بیشتر خواهد بود. البته به خاطر داشته باشید که نمی توانید کالا و خدمات موردنظر را بیش از حد مشخص شده و نرخ مصوب به فروش برسانید. در صورت عدم رعایت این مورد دچار تخلف در کسب و کار دیجیتال شده اید و قطعاً با شخص متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

3. براساس تعداد کلیک

در سیستم همکاری در فروش لباس یا محصولات آموزشی و بسیاری از کالاها و خدمات دیگر تنها کلیک کردن مهم است. در واقع فرقی نمی‌ کند که کلیک که از جانب مشتری یا بازدید کننده منجر به فروش شود یا نشود. شرکتی که با شما قرارداد می‌ بندد لینکی را برای شما طراحی می‌ کند تا شما با استفاده از آن لینک اقدام به فروش کالاها کنید. حال شما از طریق شبکه‌ های اجتماعی خود این لینک‌ را در اختیار کاربران قرار می ‌دهید و کاربران تنها با کلیک روی این لینک حتی بدون هدف خرید باعث می‌شوند تا به شما پورسانت تعلق بگیرد.

4. براساس تعداد نمایش آگهی

این نوع حتی نیاز به کلیک هم ندارد. شما در این نوع با توجه به بازدیدهای یک آگهی مثلا آگهی بهترین سیستم همکاری در فروش پوشاک که روی سایت خود گذاشته‌ اید پورسانت دریافت می‌ کنید.

در همکاری در فروش لباس، محصولات آموزشی، پوشاک، همکاری در فروش ارزانکده و … لازم است بدانید زمان پرداخت حقوق شما چه وقت است. مسئله حقوق چیزی است که در هر شغل و مسئولیتی مهم است زیرا افراد کار می کنند تا درآمد بدست آورند. اگر شنا بخواهید در زمینه بازاریابی با هر شرکتی شروع به همکاری نمایید باید از بین 4 نحوه تصویه و دریافت پورسانت یک گزینه را انتخاب نمایید البته لازم به ذکر است که بگوییم بسیاری از شرکت ‌ها خودشان نحوه پرداخت را مشخص می کنند و توجهی به این ندارند که شما کدام شیوه مدنظرتان است.

تفاوت بازاریابی با سایر مشاغل این است که این امکان وجود دارد تا شما زمان پرداخت حقوق خود را انتخاب کنید. حال این زمان ممکن است به صورت تسویه هفتگی، دوهفته، ماهانه و… باشد . همچنین سیستم همکاری در بازار نیز به به همین شیوه حقوق بازاریاب‌ها را پرداخت می ‌کند.

همکاری در فروش دیجی کالا

پیش از اینکه شغل بازاریابی را در بهترین سیستم همکاری در فروش انتخاب نمایید باید بدانید که مبلغ نهایی پرداختی به شما در فروش محصولات آموزشی ممکن است تغییر کند. این تغییرات گاهی با کاهش همراه است و گاهی نیز با افزایش درآمد.

وقتی می‌پرسند بازاریاب کیست، به یاد فروشنده‌ها می‌اُفتیم، اما فروش تنها یکی از زیرمجموعه‌های کاری یک بازاریاب به حساب می‌آید. در واقع بازاریابی، علم مدیریت تبادل بین محصولات و خدمات یک شرکت با مشتریان آن است. بهتون پیشنهاد می کنیم مقاله ” بازاریاب کیست ” را حتما مطالعه کنید.

سایت ‌های همکاری در فروش

در این بخش به معرفی برخی از بهترین سیستم‌ همکاری در فروش و بررسی آن‌ ها می‌پردازیم تا شما نیز با این سیستم‌ های موفق آشنا شوید که برخی ایرانی و برخی هم سایت های همکاری در فروش خارجی (همکاری در فروش سایت های خارجی) هستند.:

همواره سایت های معتبر و پر فروش جهت ارائه کالا و خدمات از دغدغه های اصلی یک بازاریاب به شمار می آید. از این رو بازاریابان حرفه ای با بررسی مستمر و همه جانبه به دنبال سایت هایی هستند که با فروش بالا، بیشترین میزان پورسانت را به بازارایابان خود اختصاص دهند. همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم با توجه به شیوع ویروس کرونا و در پی آن تعطیلی مدارس کسب و کار در حوزه ارائه محصولات آموزشی رونق فراوانی گرفته است. از این رو می توان با همکاری در فروش محصولات آموزشی کسب درآمد کرد. محصولات آموزشی شامل مقاله، جزوه، کتاب های درسی، آموزشی و کمک آموزشی است. علاوه بر این کتاب و سی دی های کنکور نیز یکی از پرفروش ترین محصولات آموزشی به حساب می آیند.

1. همکاری در فروش share asale

Share asale این شرکت سابقه‌ ای طولانی دارد و در طول این زمان ‌ها بسیار سختی کشیده است. تعداد بازاریاب ‌هایی که در این مجموعه فعالیت می‌ کنند بسیار است و تمام این بازاریاب ‌ها در زمینه بازاریابی محصولات بسیار حرفه‌ای هستند. این مجموعه همواره در تلاش است تا نیاز کاربران خود را بفهمد و متناسب با آن‌ ها اقدام به تولید یا وارد کردن محصولاتی نماید.

این مشتری مداری و توجه به نیازهای مخاطب هدف یکی از رازهای موفقیت این مجموعه بزرگ است. زیرا همیشه مشتری در اولویت قرار دارد و سپس به سود مجموعه می‌اندیشند. سایت این مجموعه روزانه بازدید بالایی دارد و اکثر بازدید کنندگان به خرید محصول از این سایت نیز می ‌پردازند.

2. همکاری در فروش amazon

از بهترین سیستم همکاری در فروش می ‌توان به آمازون اشاره کرد. سایت آمازون در همه جای دنیا شناخته شده است و نیازی به معرفی آن وجود ندارد. اما شاید افرادی باشند که هنوز با این مجموعه آشنا نشده باشند، به طور کلی در سایت آموزن هر چیزی به فروش می ‌رسد و محدودیتی ندارد در واقع اگر شما نیز محصولی داشته باشید می ‌توانید در این سایت محصول خود را عرضه کنید.

مطالب پیشنهادی:   بازاریابی شبکه اجتماعی چیست؟ + کاربرد smm

3. همکاری در فروش ebay

یکی از بازارها‌ی بزرگی که اکثر افراد می‌شناسند این بازار است. حتی این بازار نیز درخواست همکاری در فروش را به بازاریاب‌ ها داده است . در این رابطه تنها کاری که بایستی انجام دهید این است که لیستی از محصولاتی که می ‌خواهید تبلیغ نمایید را آماده سازید. یکی از مزیت‌ های این شرکت این است که شما می ‌توانید انتخاب کنید که کدام حوزه مورد علافه شما است و می ‌خواهید در کدام حوزه با این شرکت همکاری در فروش داشته باشید.

همکاری در فروش ارزانکده

4. سیستم همکاری در فروش زنبیل

یکی دیگر از بهترین سیستم‌ همکاری در فروش زنبیل است. سایت زنبیل از همان ابتدای شروع کار به فکر مشتری و مشتری مداری بود. می ‌توان گفت موفقیت امروز این سایت بیشتر بخاطر همین مسئله بوده است. این مجموعه نیز بازاریاب‌ های حرفه‌ای دارد که تا به امروز توانسته است با کمک آن‌ ها فروش‌ خوبی داشته باشد. این سایت فروش محصول همانند سایت دیجی کالا عمل می‌کند و محصولات متنوعی را عرضه می ‌نماید.

به عبارت دیگر سایت فروشگاهی زنبیل یکی از معتبرترین و پربازدیدترین سامانه های فروش مجازی در کشور است. در این سایت اغلب محصولات موردنیاز بازدیدکنندگان وجود دارد؛ این امر سبب شده تا بیش از پیش سیستم همکاری در فروش زنبیل نظر بازاریابان را به خود جلب کند.

5. سیستم همکاری در فروش پارسیان کالا

این فروشگاه نیز همانند دو فروشگاهی که پیش‌تر نام بردیم عمل می ‌کند. مدت زیادی نیست که این سایت تأسیس شده است و در آینده حتماً این سایت موفق ‌تر خواهد بود. این مجموعه علاوه بر بازاریابی تخفیف ‌هایی نیز در نظر گرفته است که همین تخفیف ‌های کم و زیاد باعث بیشتر شدن فروش شده است.

سامانه فروش پارسیان کالا بستری مناسب برای فروش پوشاک و دیگر ملزومات فراهم نموده است. از این رو می توان این فروشگاه اینترنتی را یکی از بهترین سیستم همکاری در فروش پوشاک در کشور دانست.

6. سیستم همکاری در فروش مدیر وب

حتی کار این سایت نیز مربوط به بازاریابی و آموزش آن است. پس چیزی باید از آن انتظار داشت که بهتر از سایر سایت ‌ها عمل نماید. این سایت نیز در آینده نه چندان دور بیشتر معروف خواهد شد.

7.سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

دیجی کالا رمز‌های موفقیت بسیاری دارد. اما رمز موفقیت این مجموعه در زمینه همکاری در فروش دیجی کالا این است که در گذر زمان و با آپدیت شدن تکنولوژی و شیوه ‌های بازاریابی با سرعت آن‌ها را به کار می ‌گیرد. این مجموعه سال ‌ها به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معمولی فعالیت کرد اما در گذشت زمان و تلاش امروزه توانسته‌ است یکی از محبوب ‌ترین فروشگاه‌ های اینترنتی شود.

بهترین سیستم همکاری در فروش

علت اینکه این مجموعه در لیست بهترین سیستم همکاری در فروش قرار گرفته است این است که بیش‌تر از 1000 محصول در این فروشگاه موجود است و برای فروش اکثر محصولات از همکاری در فروش از بازاریاب ‌ها استفاده می‌ کند.

ویژگی جالبی که همکاری در فروش دیجی کالا دارد، این است که شما می ‌توانید قبل از شروع به کار تعداد کلیک، نرخ، تبدیل، میانگین قیمت فروش و درد کمیسیون را به صورت حدودی انتخاب کنید تا ببینید در این وضعیت چه مقدار درآمد خواهید داشت.

در فروشگاه دیجی کالا بستری فراهم شده تا بازاریابان حرفه ای به صورت مستمر و خود جوش نسبت به فروش محصولات و کالاهای موجود در سایت دیجی کالا اقدام کنند. این سایت فروشگاهی نیز به ازای هر فروش و مبلغ کالاهای فروخته شده، مبلغی را به عنوان پورسانت به فرد بازاریاب اختصاص می دهد. شاید در ابتدا این کار چندان مناسب به نظر نرسد؛ اما در پایان ماه با توجه به میزان فروش خواهید دید که درآمد نسبتاً خوبی داشته اید. علاوه بر این فروشگاه اینترنتی دیجی کالا همکاری در فروش لباس را در اولویت کاری خود قرار داده است. از این رو فعالان در حوزه پوشاک و لباس می توانند برای کسب درآمد به این سایت مراجعه کنند.

مطالب پیشنهادی:   مشاوره کسب و کار رایگان + چک لیست مشاوره کسب و کار

نتیجه گیری

اگر این مطلب را تا انتها خوانده باشید و دقت لازم را نیز صرف خواندن این مقاله کرده باشید اکنون شما مجموعه ‌ای از بهترین سیستم‌ همکاری در فروش ایرانی و خارجی را می‌ شناسید و تا حدودی در رابطه با این سیستم‌ ها اطلاعات دارید. سیستم همکاری در فروش بازار نیز بسیار کاربردی است در رابطه با این سیستم تحقیق بیشتری کنید.

برای موفقیت در این حوزه تنها کافیست به نکاتی توجه نمایید که به صورت مستقیم و غیر مستقیم به آن اشاره نمودیم. همه افراد به کسب درآمد یا کسب درآمد بیشتر علاقه دارند و همکاری در فروش گزینه خوبی برای این موضوع است.

برخی از سوالات متداول:

انواع سیستم ‌های همکاری در فروش چه هستند؟

براساس تعداد فروش براساس تعداد نرخ براساس تعداد کلیک

سایت ‌های همکاری در فروش کدامند؟

همکاری در فروش/ share asale همکاری در فروش amazon/ سیستم همکاری در فروش مدیر وب / سیستم همکاری در فروش پارسیان کالا/ سیستم همکاری در فروش زنبیل و ...

بازگشت به لیست

6 دیدگاه در “لیست بهترین سیستم همکاری در فروش(ایرانی و خارجی)

  1. وجیهه سامی گفت:

    سلام
    چطور میشه محصولات فروش رو برای همکاری در فروش دید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *