استعدادیابی

29:تم توانمندی ثبات (Consistency) کلیفتون

تم توانمندی ثبات (Consistency)

تم توانمندی ثبات (Consistency)

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که یکی از ۵ نقطه قوت شما “ثبات” است، دارای بسیاری از ویژگی‌ها و توانمندی‌هایی هستید که طی این مقاله به بررسی اجمالی آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید…

 

تم توانمندی ثبات:

افرادی که در این دسته‌بندی از انواع تم توانمندی کلیفتون قرار می‌گیرند، کاملاً به این درک رسیده‌اند که می‌بایست با دیگر افراد جامعه به‌طور یکسان و باثبات رفتار کرد. جالب است بدانید که آنان بدون توجه به جایگاهی که دارند، دائماً روال باثبات و پایداری را پیش می‌گیرند و از قوانین و شیوه‌های روشنی پیروی می‌کنند. از جمله مهم‌ترین مسائل برای این دسته افراد، تعادل است.

افرادی که از تم توانمندی ثبات برخوردارند، به‌خوبی از نیاز به وجود عدالت و همچنین لزوم به رفتار برابر با انسان‌ها آگاه هستند. این دسته از افراد، تا حد بسیار زیادی مشتاق هستند تا روال‌ها، قوانین و فرایندهای روشن و واضحی ایجاد کنند تا دیگر افراد هم بتوانند به‌راحتی از آن‌ها پیروی کنند.

کارها و مشاغلی که مناسب این دسته از افراد است، اموری هستند که در آن بتوانند شرایط را به ثبات برسانند؛ به همین سبب، آنان می‌توانند یک مدیر بسیار خوب باشند و به دیگر افراد نشان دهند که در چه شرایطی می‌توانند توانایی‌های خود را افزایش بدهند.

به‌طورکلی، آنان قادر هستند تا به افراد دیگر کمک کنند تا از حقوق خود آگاه باشند.

تم توانمندی ثبات:

پیشنهاد ما به شما:

در راستای تم توانمندی ثبات، به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • همان‌طور که گفته شد، شما مجموعه‌ای از قوانین و همچنین ارزش‌های تغییرناپذیری برای خود دارید؛ به همین جهت بهتر است به لیست این قوانین و ارزش‌های خود آگاه باشید؛ چرا که هرچه بیشتر در خصوص این موارد بدانید، شرایط راحت‌تری را در مواجهه با مسائل گوناگون برای خود رقم زده‌اید.
  • توجه داشته باشید که شما می‌توانید مجری بسیار خوبی برای برآورد، ارزیابی و همچنین پیاده‌سازی استانداردها باشید؛ به همین منظور، همیشه آمادۀ برخورد با افرادی که کارها را به روش غیرمعمول انجام می‌دهند باشید.
  • توجه داشته باشید که تمرکز خود را بر روی میزان کارایی معطوف کنید؛ چرا که گاهاً این امکان وجود دارد که شما درگیر روش کار افراد شوید و نتیجۀ کار آن‌ها را نبینید.
  • به یاد داشته باشید که تشکیل یک تیم جدید با اشخاصی که از ویژگی حداکثر کننده و یا فردگرا برخوردارند، می‌تواند یکی از مهم‌ترین اقدامات شما محسوب گردد؛ چرا که این افراد می‌توانند به شما یادآوری کنند که تفاوت‌های هر فرد در امور گوناگون، از جمله مواردی است که می‌بایست به آن توجه داشت.

 

 

 

۳ ویژگی بارز تم توانمندی ثبات:

  • آنان از کمک‌کردن به افراد محروم لذت می‌برند.
  • تا حد بسیار زیادی از پارتی‌بازی بیزارند.
  • علاقۀ بسیار زیادی به حق و حقیقت دارند.۳ ویژگی بارز تم توانمندی ثبات:

۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی ثبات:

  • مدیریت
  • قاضی
  • وکالت

۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی ثبات:

کلام آخر:

اگر متناسب با موارد ذکر شده طی این مقاله بدین موضوع پی برده‌اید که شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از تم توانمندی ثبات برخوردارید، به شما تبریک می‌گوییم! چرا که شما قادر هستید به‌خوبی به قوانین و ارزش‌های یک مجموعه پایبند باشید و در عین حال دیگران هم به این پایبندی دعوت کنید.کلام آخر:

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *