استعدادیابی

30:تم توانمندی دقیق و موشکاف (Deliberative)کلیفتون

تم توانمندی دقیق و موشکاف (Deliberative)

تم توانمندی دقیق و موشکاف (Deliberative)

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که یکی از ۵ نقطه قوت شما “دقیق و موشکاف” است، دارای بسیاری از ویژگی‌ها و توانمندی‌هایی هستید که طی این مقاله به بررسی اجمالی آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید…

 

تم توانمندی دقیق و موشکاف:

افرادی که در این دسته‌بندی از انواع تم توانمندی کلیفتون قرار می‌گیرند، تحت عنوان آن دسته از افرادی که در هر انتخابی بهترین تصمیم را می‌گیرند، توصیف و شناخته می‌شوند. آنان به‌شدت فردی مراقب، محتاط و هشیار هستند و موانع احتمالی مسیر را پیش‌بینی می‌کنند.

این دسته از افراد می‌دانند که این احتمال وجود دارد که همه چیز در ظاهر آرام و مرتب باشد ولی در باطن مشکلاتی نیز وجود داشته باشد؛ به همین سبب آمادگی کامل را برای مواجهه با مشکلات و موانع احتمالی دارند و مشکلات را پیدا کرده و حل می‌کنند.

آنان فردی بسیار جدی هستند که دوست دارند همه چیز را پیش‌بینی کنند. جالب است بدانید که این دسته از افراد، دوستان خود را هم با احتیاط و هشیارانه انتخاب می‌کنند و به‌طورکلی در تمام امور خود با احتیاط کامل قدم برمی‌دارند.

افرادی که از مقادیر بالایی از تم توانمندی دقیق و موشکاف یا همان محتاط برخوردارند، پیش از تصمیم‌گیری و انتخاب موضوعی خاص، تمام جوانب احتمالی را در نظر خواهند گرفت و تا حد بسیار زیادی در تمام امور احتیاط می‌کنند.

تم توانمندی دقیق و موشکاف:

پیشنهاد ما به شما:

در راستای تم توانمندی دقیق و موشکاف، به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • توجه داشته باشید که شما از قابلیت بسیار بالایی در تشخیص برخوردارید؛ به همین سبب، مشاغل مشاوره‌ای می‌تواند گزینۀ بسیار مناسبی برای شما باشد.
  • حتماً حتماً حتماً توجه داشته باشید که وقتی قرار است وارد شرایط جدیدی شوید، هشیار باشید و از ویژگی محافظه‌کاری خود در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کنید.
  • همان‌طور که می‌دانید، به قضاوت خود اعتقاد دارید؛ به همین سبب است که فارغ از توجه به اینکه دیگران چه فکری درمورد شما می‌کنند، کار خود را انجام می‌دهید.
  • جالب است بدانید که شما چیزهایی را می‌بینید که ممکن است دیگران آن‌ها را نبینند؛ به همین منظور، در هر شغلی که مشغول باشید، قادر هستید تا به دیگران در فرایند تصمیم‌گیری‌شان کمک کنید.
  • یکی از نکاتی که گاهاً منفی تلقی می‌شود، آن است که شما در مقابل نشان‌دادن شخصیت اصلی خود مقاومت می‌کنید؛ این موضوع سبب می‌گردد تا شکل گرفتن دوستی نزدیک شما با دیگران، زمان زیادی ببرد؛ به همین منظور است که شما اغلب دوستان کم، اما نزدیکی دارید.
  • حتماً با افرادی که از ویژگی فرمان، اعتماد به نفس و همچنین فعال‌کننده برخوردارند، اقدام به تشکیل یک تیم جدید کنید؛ چرا که این‌گونه می‌توانید تبدیل به تیمی شوید که تصمیمات بی‌نقصی می‌گیرند.

۳ ویژگی بارز تم توانمندی دقیق و موشکاف:

۳ ویژگی بارز تم توانمندی دقیق و موشکاف:

  • در تمام امور، تمامی جوانب ممکن را می‌سنجند.
  • اغلب آنان اهل ریسک نیستند.
  • تا حد بسیار زیادی به عواقب کارها دقت نظر دارند.

۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی دقیق و موشکاف:

۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی دقیق و موشکاف:

کلام آخر:

اگر متناسب با موارد ذکر شده طی این مقاله بدین موضوع پی برده‌اید که شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از تم توانمندی دقیق و موشکاف برخوردارید، به شما تبریک می‌گوییم! چرا که شما قادر هستید به‌خوبی تمام ریز نکات موجود در امور گوناگون را بررسی کرده و از پیش برای موانع احتمالی مسیر خود، راه چاره‌ای بیندیشید.

دقیق و موشکاف

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “30:تم توانمندی دقیق و موشکاف (Deliberative)کلیفتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *