استعدادیابی

17: تم توانمندی رابط (Relator) کلیفتون

تم توانمندی رابط (Relator)

 

تم توانمندی رابط (Relator)

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که یکی از ۵ نقطه قوت شما “رابط” است، دارای بسیاری از ویژگی‌ها و توانمندی‌هایی هستید که طی این مقاله به بررسی اجمالی آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید…

 

تم توانمندی رابط:

افرادی که در این دسته‌بندی از انواع تم توانمندی کلیفتون قرار می‌گیرند، لذت بسیار زیادی از روابط نزدیک با سایر افراد می‌برند؛ به‌طوری که گویی اصلاً سیستم مغزی آنان به‌گونه‌ای است که در راه رسیدن به اهداف خود، اگر در کنار دوستانشان باشند، احساس رضایت بیشتری خواهند کرد. این ویژگی آنان سبب می‌گردد تا بیشتر به‌سوی افرادی که از پیش می‌شناختند، سوق پیدا کنند.

جذابیت روابط برای آنان به‌قدری زیاد است که هرگز از ملاقات با افراد جدید هم غافل نخواهند شد. این دسته از افراد تا حد بسیار زیادی عاشق صمیمیت هستند و اغلب پس از آشنایی با افراد جدید، از طریق درک احساسات، اهداف، ترس و رؤیاهای آنان، شروع به عمیق‌تر کردن رابطه خواهند کرد؛ البته توجه داشته باشید که این افراد از فرد مقابلشان هم انتظار درک کردن دارند.تم توانمندی رابط:

افرادی که از مقادیر بالایی از تم توانمندی رابط برخوردارند، از داشتن روابط بسیار نزدیک و صمیمی با دیگران، لذت بسیار زیادی خواهند برد.

این افراد علاقۀ بسیار زیادی به انجام فعالیت‌ها و کارهای مختلف و دستیابی به موفقیت در کنار دوستان نزدیکشان خواهند داشت.

 

 

 

 

پیشنهاد ما به شما:

در راستای تم توانمندی رابط، به شما پیشنهاد می‌کنیم:تم توانمندی رابط کلیفتون:

  • در ابتدا حتماً در نظر داشته باشید که احتمالاً شما در سازمان‌های بسیار رسمی، عملکرد درست و مطلوبی از خود نشان نخواهید داد؛ به همین منظور، سعی کنید که در محیط‌هایی مشغول به کار شوید که دوستی و رفاقت زیاد باشد.
  • از آنجا که شما علاقۀ بسیار زیادی به ملاقات و دیدار با افراد جدید دارید و همچنین علاقه‌مندی شما به شناخته شدن، سبب گردیده تا شما بتوانید روابطی بر اساس اعتماد بنا کنید.
  • توجه داشته باشید که علاقۀ شما به شناخت افراد، بر اساس شخصیت و روحیات آن‌ها است و نه بر اساس شغل و مقام آنان! پس سعی کنید که این ویژگی را در خود تقویت کنید و به قولی از آن غافل نشوید.
  • حتماً حتماً حتماً به یاد داشته باشید که هرچقدر هم سرتان شلوغ باشد، ارتباطتان با دوستانتان قطع نخواهد شد؛ چرا که آن‌ها منبع انرژی شما هستند.

 

۳ ویژگی بارز تم توانمندی رابط:

  • از جمله ویژگی‌های بارز این دسته از افراد، آن است که تا حد بسیار زیادی به اعتماد دیگران وفادار هستند.
  • آنان علاقۀ بسیار شدیدی به روابط عمیق دارند.
  • جالب است بدانید که آن‌ها مظهری از حفظ روابط هستند و دوستی‌ها را حفظ می‌کنند و به آن‌ها عمق می‌بخشند.۳ ویژگی بارز تم توانمندی رابط:

۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی رابط:

 

کلام آخر:

اگر متناسب با موارد ذکر شده طی این مقاله بدین موضوع پی برده‌اید که شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از تم توانمندی رابط برخوردارید، به شما تبریک می‌گوییم! چرا که شما می‌توانید گزینۀ بسیار مناسبی برای دوستان، خانواده، همسر و… خود باشید و همچنین شما می‌توانید به هر رابطه‌ای عمق بدهید و آن را حفظ کنید.۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی رابط:

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “17: تم توانمندی رابط (Relator) کلیفتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *