استعدادیابی

24: تم توانمندی اهمیت! (Significance) کلیفتون

تم توانمندی اهمیت! (Significance)

تم توانمندی اهمیت! (Significance)

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که یکی از ۵ نقطه قوت شما “اهمیت” است، دارای بسیاری از ویژگی‌ها و توانمندی‌هایی هستید که طی این مقاله به بررسی اجمالی آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید…

 

تم توانمندی اهمیت:

افرادی که در این دسته‌بندی از انواع تم توانمندی کلیفتون قرار می‌گیرند، دوست دارند که فردی به‌شدت تأثیرگذار باشند. جالب است بدانید که مستقل بودن، از جمله ویژگی‌های بارز آنان به‌شمار می‌رود.

آنان بر اساس میزان تأثیرگذاری‌شان بر موضوعات گوناگون آن‌ها را اولویت‌بندی خواهند کرد. این دسته از افراد تمایل بسیار زیادی به چشم‌گیر بودن و شناخته شدن دارند. به قولی آنان دوست دارند شنیده شوند. شاید با خود بگویید: کیه که دوست نداشته باشه شناخته بشه؟!

در پاسخ باید عارض شویم که درسته؛ اغلب افراد دوست دارند که فردی شناخته شده باشند؛ اما خب افرادی که از این تم توانمندی برخوردارند، علاقه و رغبت بیشتری به این موضوع دارند. آنان به‌کلی حس می‌کنند که باید فردی معتبر، حرفه‌ای و موفق باشند و حتماً باید با چنین افرادی سر و کار داشته باشند و به قولی در ارتباط باشند.

آنان می‌خواهند که کارشان چیزی بیش از یک شغل باشد! به‌نوعی دوست دارند برای انجام کارهایشان به شیوه‌های خود، آزادی عمل داشته باشند و به شیوۀ دلخواه خود عمل کنند. زندگی این دسته از افراد پر از آرزوها و اهداف و صدالبته دستاوردها است.

توجه داشته باشید که افرادی که از مقادیر بالایی از تم توانمندی اهمیت برخوردارند، تمایل بسیار زیادی دارند که تأثیرات بزرگی بر زندگی خود و همچنین زندگی سایر افراد بگذارند.

آنان افرادی به‌شدت مستقل هستند که تمام پروژه‌ها‌ی خود را بر مبنای میزان تأثیری که بر سازمان یا اطرافیانشان می‌گذارند، اولویت‌بندی می‌کنند.تم توانمندی اهمیت:

پیشنهاد ما به شما:

در راستای تم توانمندی اهمیت، به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • جالب است بدانید که اعتبار شما از دیدگاه سایر افراد، از اهمیت بسیار زیادی برای شما برخوردار است؛ به همین سبب، پیشنهاد می‌شود تصمیم بگیرید که این اعتبار می‌بایست تحت عنوان چه چیزی باشد و چطور باید شکل بگیرد؟
  • حتماً حتماً حتماً دستاورد‌های خود را دائماً مرور کرده و آن‌ها را مجدد یادآوری کنید؛ چرا که این موارد می‌تواند انرژی مجددی برای شما محسوب شود.
  • توجه داشته باشید که بر روی کارایی خود و همچنین شرایطی که در آن کارایی بهتری دارید تمرکز کنید و سعی کنید این کارایی را در خود افزایش دهید؛ چرا که شما با این ویژگی قادر به دستیابی به اهداف بزرگی خواهید بود.
  • در نظر داشته باشید که بهتر است کارایی شما در جهت دستیابی به اهدافتان باشد؛ چرا که اگر این‌گونه نباشد، دیگران شما را فردی می‌پندارند که تنها حرف می‌زند و اهل عمل نیست!
  • در آخر به یاد داشته باشید که اگر نتوانید خوداستواری و استقلال فردی را در خود تقویت کنید، ممکن است ترس از شکست همیشه مانع انجام کارها در شما شود.

 

 

 

۳ ویژگی بارز تم توانمندی اهمیت:

  • تا حد بسیار زیادی خواهان دیده شدن هستند.
  • آنان علاقۀ بسیار زیادی به تحسین شدن دارند.
  • تا حد بسیار زیادی عاشق ارتباط با افراد موفق هستند.۳ ویژگی بارز تم توانمندی اهمیت:

۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی اهمیت:

  • کارآفرینی
  • مدیریت
  • مسئول

۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی اهمیت:

 

کلام آخر:

اگر متناسب با موارد ذکر شده طی این مقاله بدین موضوع پی برده‌اید که شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از تم توانمندی اهمیت برخوردارید، به شما تبریک می‌گوییم! چرا که شما می‌توانید گزینۀ بسیار مناسبی برای دیده شدن هستید.

 

Clifton Importance.5

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “24: تم توانمندی اهمیت! (Significance) کلیفتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *