استعدادیابی

25:تم توانمندی دوست‌ یاب (Woo) کلیفتون

تم توانمندی دوست‌یاب (Woo)

تم توانمندی دوست‌ یاب (Woo)

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که یکی از ۵ نقطه قوت شما “دوست‌یاب” است، دارای بسیاری از ویژگی‌ها و توانمندی‌هایی هستید که طی این مقاله به بررسی اجمالی آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید…

تم توانمندی دوست‌یاب:

افرادی که در این دسته‌بندی از انواع تم توانمندی کلیفتون قرار می‌گیرند، علاقۀ بسیار شدیدی به چالشِ دیدن افراد جدید، شکستن یخ ارتباطی و همچنین ایجاد ارتباطات جدید هستند. آنان اغلب می‌دانند که چه کاری کنند که سایر افراد آنان را دوست داشته باشند. جالب است بدانید که غریبه‌ها برای این دسته از افراد منبعی از یک انرژی عظیم هستند و اغلب به‌سوی آنان کشیده می‌شوند. این دسته از افراد، دائماً میان خود و دیگران مشترکاتی را پیدا خواهند کرد تا بتوانند مکالمات خود را با افراد تقویت کنند. جالبی ماجرا آن است که امکان ندارد در حرف‌زدن و مکالمات خود کلمه کم بیاورند. آنان دیدگاه بسیار تحسین برانگیزی دارند که سبب گسترش ارتباطات می‌شود و آن هم این است که در دنیا هیچ غریبه‌ای وجود ندارد؛ تنها دوستانی هستند که تاکنون آنان را ملاقاتشان نکرده‌ایم!

افرادی که از مقادیر بالایی از تم توانمندی دوست‌یاب برخوردارند، علاقۀ بسیار زیادی به موقعیت‌هایی دارند که در آن بتوانند با افراد جدید روبه‌رو شوند و با آنان ارتباط دوستانه و تازه‌ای برقرار کنند. این دسته از افراد، از باز کردن سر صحبت در جمع‌های مختلف و شکستن یخ افراد لذت خواهند برد و با ایجاد روابط اجتماعی جدید، احساس رضایت و خرسندی خواهند کرد.

تم توانمندی دوست‌یاب:

پیشنهاد ما به شما:

در راستای تم توانمندی دوست‌یاب، به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • کار و شغلی را برگزینید که بتوانید در طول روز با افراد زیادی در ارتباط باشید.
  • حتماً سعی کنید که شبکه‌ای از افراد جدید تشکیل دهید و با آنان به‌صورت متداوم در تماس باشید و حتماً مشخصاتی نظیر تاریخ تولد آن‌ها را ثبت کنید و در آن روز حتماً گفت‌وگوی ویژه‌ای تدارک ببینید.
  • توجه داشته باشید که در مورد افرادی که قرار است آن‌ها را ملاقات کنید و یا با آنان جلسه‌ای داشته باشید، حتماً از پیش اطلاعات اولیه‌ای کسب کنید؛ چرا که این موضوع می‌تواند به مؤثر بودن برقراری ارتباط دوستانۀ شما کمک کند.
  • حتماً در اولین فرصت با افرادی که از ویژگی ارتباط یا همدل برخوردارند، اقدام به تشکیل تیم کنید.
  • به‌خاطر داشته باشید که فعالیت‌ها و امور داوطلبانه و همچنین شرکت در فعالیت‌های اجتماعی و پذیرفتن مسئولیت‌های جدید می‌تواند برای شما مؤثر واقع شود.

۳ ویژگی بارز تم توانمندی دوست‌یاب:

۳ ویژگی بارز تم توانمندی دوست‌ یاب:

  • این افراد عاشق ارتباطات جدید با دیگران هستند.
  • ایجاد ارتباطات جدید، بخشی از توانایی‌های ویژۀ آنان محسوب می‌‎شود.
  • بیشتر به دوست‌یابی علاقه‌مندند تا به عمق بخشیدن به روابط.

۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی دوست‌ یاب:

  • بازاریابی
  • مدیریت
  • کارآفرینی(ویکی پدیا)

۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی دوست‌یاب:

کلام آخر:

اگر متناسب با موارد ذکر شده طی این مقاله بدین موضوع پی برده‌اید که شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از تم توانمندی دوست‌یاب برخوردارید، به شما تبریک می‌گوییم! چرا که شما می‌توانید گزینۀ بسیار مناسبی برای ایجاد یک رابطۀ دوستانۀ جدید باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *