استعدادیابی

13:تم توانمندی هماهنگی (Harmony) کلیفتون

تم توانمندی هماهنگی (Harmony)

 

تم توانمندی هماهنگی (Harmony)

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که یکی از ۵ نقطه قوت شما “هماهنگی” است، دارای بسیاری از ویژگی‌ها و توانمندی‌هایی هستید که طی این مقاله به بررسی اجمالی آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید…

 

 

تم توانمندی هماهنگی:

افرادی که در این دسته‌بندی از انواع تم توانمندی کلیفتون قرار می‌گیرند، دائماً به‌دنبال زمینه‌هایی برای توافق و اجماع با سایر افراد هستند. جالب است بدانید که این دسته از افراد، به هیچ وجه از هر نوع درگیری بیزارند و به هیچ وجه از درگیری لذت نمی‌برند و اغلب سعی بر این دارند که اصطکاک یا به‌نوعی فرسایش ذهنی را به حداقل ممکن برسانند.تم توانمندی هماهنگی:

یکی از بارزترین ویژگی‌های این دسته از افراد، آن است که وقتی با دیدگاه متفاوتی از افراد گوناگونی که به‌عنوان طرف مقابل آنان قرار دارند مواجه می‌شوند، سعی می‌کنند زمینه‌های مشترک را دریابند و بیشتر تمرکز خود را بر این مسائل بگذارند؛ چرا که آنان در این‌گونه شرایط، سعی می‌کنند تا حداقل بحث را عوض کنند و مسائل و مباحثی را به میان بیاورند و دربارۀ آن‌ها صحبت کنند که هر دو طرف در آن اتفاق‌نظر دارند.

افرادی که از مقادیر بالایی از تم توانمندی هارمونی یا همان هماهنگی برخوردارند، بر این باورند که اگر به‌جای بحث برای تحمیل نظرات خود، به بررسی آن‌ها بپردازیم و به قولی به‌دنبال توافق باشیم، بهره و سوددهی بالاتری نیز خواهیم داشت.

جالب است بدانید که با توجه به تحقیقات و بررسی‌های انجام شده در خصوص ویژگی‌های این دسته از افراد، نشان می‌دهد که گویا زندگی در کنار افرادی که از تم توانمندی هارمونی بالایی برخوردارند، به‌شدت می‌تواند لذت‌بخش باشد!

 

 

 

 

پیشنهاد ما به شما:

در راستای تم توانمندی هماهنگی، به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • حتماً توجه داشته باشید که اولین گامی که می‌تواند در زندگی شما مؤثر واقع شود، آن است که از ویژگی هماهنگی و یا همان هارمونی خود بهره‌یابید و شبکه و یا تیمی از افرادی با تخصص‌ها و توانایی‌های مختلف تشکیل دهید.
  • در صورتی که عضو گروه و یا شبکه‌ای از افراد گوناگون هستید، این احتمال وجود دارد که در ابتدا احساس کنید تا حدودی با سایر افراد این گروه در تفاوت هستید و شاید این شرایط برایتان خسته‌کننده باشد؛ اما از فکر خارج شدن از این تیم بیرون بیایید و سعی کنید مسئولیت‌ها را در تیم به‌عنوان یک عضو بپذیرید؛ چرا که توانایی هماهنگی شما می‌تواند در تیم نقش مؤثری داشته باشد.تم توانمندی هماهنگی کلیفتون:
  • توجه داشته باشید که انجام کارهایی که رقابتی هستند و یا نیاز به سروکار داشتن روزانه با مردم دارد، به هیچ وجه به شما پیشنهاد نمی‌شود؛ پس تا حد امکان از این‌گونه امور دوری کنید؛ چرا که این دسته کارها تا حد بسیار زیادی شما را آزرده می‌کند.
  • سعی کنید تا مهارت‌های حل مشکلات را بیاموزید و از آن بهره‌مند شوید؛ در غیر این صورت شما جزء آن دسته از افرادی خواهید بود که دائماً از مشکلاتی که پیش می‌آید فرار می‌کنید.
  • حتماً حتماً حتماً در اولین فرصت و بهترین فرصت با آن دسته از افرادی که از ویژگی فرمان و فعال‌کننده برخوردارند، تیم شوید

 

 

 

۳ ویژگی بارز تم توانمندی هماهنگی:

  • این دسته از افراد، اغلب بهترین راه را برای انجام امور گوناگون انتخاب می‌کنند.
  • آنان در سخت‌ترین شرایط هم اغلب بهترین تصمیم‌ها را می‌گیرند.۳ ویژگی بارز تم توانمندی هماهنگی:
  • این دسته از افراد، قادر هستند تا کارهای پیچیده را در سریع‌ترین زمان ممکن سامان‌دهی کنند.

۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی هماهنگی:

  • مدیریت اجرایی
  • کارآفرینی
  • مشاوره

 

 

 

 

 

کلام آخر:

اگر متناسب با موارد ذکر شده طی این مقاله بدین موضوع پی برده‌اید که شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از تم توانمندی هماهنگی و یا همان هارمونی برخوردارید، به شما تبریک می‌گوییم! چرا که شما می‌توانید هماهنگ‌کنندۀ بسیار خوبی برای اطرافیان و حتی تیم‌های گوناگون باشید.۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی هماهنگی:

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “13:تم توانمندی هماهنگی (Harmony) کلیفتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *