استعدادیابی

20: تم توانمندی ارتباط (Communication) کلیفتون

تم توانمندی ارتباط (Communication)

تم توانمندی ارتباط (Communication)

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که یکی از ۵ نقطه قوت شما “ارتباط” است، دارای بسیاری از ویژگی‌ها و توانمندی‌هایی هستید که طی این مقاله به بررسی اجمالی آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید…

تم توانمندی ارتباط:

افرادی که در این دسته‌بندی از انواع تم توانمندی کلیفتون قرار می‌گیرند، به‌راحتی افکار خود را در کلمات و مکالمات خود می‌گنجانند. احتمال بسیار بالایی وجود دارد که آنان مکالمه‌گرها و مجریان بسیار خوبی باشند.

آنان در واقع دوست دارند که هر چیزی را توضیح بدهند، توصیف کنند و ایده‎ها و افکار گوناگون را به کمک تصاویر، مثال‌ها و استعاره زنده کنند.

جالب است بدانید که آن‌ها استاد داستان‌سرایی و داستان‌گویی هستند؛ چرا که آنان به کمک کلمات و ترکیب آن‌ها، توجه افراد را به سمت خود جلب می‌کنند؛ به همین سبب است که مردم رغبت زیادی به شنیدن آن‌ها دارند؛ زیرا آنان به دنیای دیگران الهام می‌بخشند.

این دسته از افراد با تم توانمندی ارتباط، به‌راحتی قادر هستند تا افکار خود را در قالب کلمات و جملات بیان کنند. آنان به‌راحتی با سایر افراد صحبت کرده و قادرند سخنرانی‌های بسیار خوبی داشته باشند.تم توانمندی ارتباط:

پیشنهاد ما به شما:

در راستای تم توانمندی ارتباط، به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • شما در کارها و اموری خوب خواهید بود که بتوانید در آن توجه دیگران را به خود جلب کنید. برای مثال: اموری از قبیل تدریس، فروش، فعالیت‌های رسانه‌ای، فعالیت‌های سیاسی و…
  • حتماً حتماً حتماً برای صحبت‌ها و سخنرانی‌های خود، اقدام به جمع‌آوری داستان کنید؛ چرا که این‌گونه شما قادر خواهید بود که با تمرین‌های متوالی این داستان‌ها را در صحبت‌ها و امور خود به شکلی مؤثر استفاده کنید.
  • برای کارها و تمامی اموری که در آن‌ها چیزی برای ارائه کردن وجود دارد، حتماً داوطلب شوید؛ زیرا شما قادرید یک ارائه‌گر بسیار خوبی باشید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید به دیگران هم در ارائۀ توانایی‌هایشان کمک کنید.

۳ ویژگی بارز تم توانمندی ارتباط:

۳ ویژگی بارز تم توانمندی ارتباط:

  • این دسته از افراد از هوش زبانی – کلامی بالایی برخوردارند.
  • آنان به‌خوبی قادرند با سایر افراد اُنس بگیرند.
  • این افراد تا حد بسیار زیادی به‌صورت مهیج سخنرانی می‌کنند.

۳ حوزۀ شغلی مرتبط با تم توانمندی ارتباط:

کلام آخر:

اگر متناسب با موارد ذکر شده طی این مقاله بدین موضوع پی برده‌اید که شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از تم توانمندی ارتباط برخوردارید، به شما تبریک می‌گوییم! چرا که شما می‌توانید گزینۀ بسیار مناسبی برای برقراری ارتباطات گسترده و همچنین ایجاد پیوندهای اساسی باشید.

بازگشت به لیست

1 دیدگاه در “20: تم توانمندی ارتباط (Communication) کلیفتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *